Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی ایران خودرو از ساعت ۱۱ صبح فردا ۲۲ خردادماه فروش فوری ۳ محصول این شرکت را آغاز خواهد کرد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ایران خودرو به منظور تنظیم قیمت خودروهای این شرکت فردا 22 خردادماه از ساعت 11 صبح فروش فوری 3 محصول این شرکت را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این طرح فروش با هدف جلوگیری از ثبت‌نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو شرکت ایران خودرو در همکاری مشترک با شرکت سایپا، فیلتر جدیدی به فیلتر‌های قبلی اضافه نموده که براساس آن مشتریانی که در 18 ماه گذشته در شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند مجاز ثبت نام در این بخشنامه نیستند به نحوی که اگر ثبت‌نام مشتریان مغایر با این شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه باشد ثبت نام مشتری از طرف ایران خودرو ابطال و وجه مسترد خواهد شد.

بر اساس این طرح فروش پژو 405 بنزینی باقیمت 67 میلیون و 888 هزار و 400  تومان، پژو 405 دوگانه سوز با قیمت 65 میلیون و 878 هزار و 400 تومان و پژو پارس ال ایکس با قیمت 84 میلیون و 700 هزار و 400 تومان به فروش می‌رسد.

 

ادعا‌ی 2 شرکت خودروساز مبنی بر کمبود قطعه، غیرواقعی استایران خودرو: 16 هزارخودروی ناقص تکمیل و تحویل مشتریان شدقیمت خودرو امروز 1398/03/20| استپ وی 17 میلیون تومان ارزان شدابطال فرمول بیمه مرکزی در پرداخت خسارت به خودروهای گران قیمتترمز افزایش قیمت خودرو کشیده شد/ کاهش 22میلیون‌تومانی قیمت خودروهای داخلی

انتهای پیام/

R1012125/P/S7,78,1415/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول