Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   در اولین روز از هفته جهاد کشاورزی ۲ واحد سردخانه بزرگ دو مداره وسورتینگ و بسته بندی محصولات کشاورزی در شهرک صنعتی شماره ۲ جیرفت به بهره برداری رسید.

جهانگیر برخوری ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان در حاشیه افتتاح این واحد‌های سردخانه‌ای گفت: جنوب استان کرمان یکی از مهمترین قطب‌های تولید محصولات گلخانه‌ای کشور است که در کنار تولید، نگهداری و حمل محصولات هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیر برخوری با بیان اینکه محصولاتی همچون سیب زمینی، خرما و مرکبات جنوب کرمان دارای رتبه‌های برتر کشوری است بیان کرد:حجم زیادی از این محصولات با توجه به تازه خوری در زمان برداشت از منطقه جنوب استان به بازار‌های هدف داخلی و خارجی حمل و حجم قابل توجهی هم در سردخانه‌های این منطقه نگهداری که پس از بسته بندی و سفارش بازار‌های داخلی و خارجی در طول مدت سال ارسال می‌شود.

وی از وجود ۸۵ سردخانه و مراکز بسته بندی محصولات کشاورزی با ظرفیت بیش از ۱۰۰ هزار تن در جنوب استان خبر داد و گفت: امروز با بهره برداری از ۲ واحد سرخانه بزرگ دو مداره وسورتینگ و بسته بندی محصولات کشاورزی در شهرک صنعتی جیرفت ۲ واحد با ظرفیت جمعا ۷۵۰۰ هزار تن به مجموع ظرفیت سردخانه‌ای جنوب استان کرمان اضافه شد.

وی با بیان اینکه این دو واحد سردخانه‌ای شامل واحد‌ها و سالنل‌های بسته بندی مرکبات و خرما نیز هستند افزود: در مجموع برای احداث و بهره برداری از این واحد‌های سردخانه‌ای و بسته بندی محصولات کشاورزی ۲۷ میلیارد تومان از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی و مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذار هزینه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان افزود: با بهره برداری از واحد‌ها در مجموع برای ۸۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد و زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر کارگر فصلی را در این واحد‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام/ی

افتتاح طرح های کشاورزی در جیرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است