Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-26@07:56:38 GMT

کمک 2 میلیارد ریالی خیرین زنجانی به بهزیستی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۲۲۱۵۱

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از برپایی 873 پایگاه بهزیستی خبر داد و گفت: خیرین زنجانی 2 میلیارد و 270 میلیون ریال زکات فطره به بهزیستی کمک کردند.به گزارش بلاغ،محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار  در زنجان اظهار کرد: جمع‌آوری زکات فطره همواره همزمان با عید سعید فطر انجام می‌شود که امسال نیز در 873 پایگاه این کار صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: طبق آمار گرفته شده امسال میزان زکات فطریه کمکی از سوی مردم به بهزیستی 2 میلیارد و 270 میلیون ریال بود.

وی در ادامه به مبلغ فطریه سال قبل اشاره کرد و افزود: سال قبل مبلغ یک میلیارد و 541 میلیون ریال زکات فطریه جمع‌آوری شده توسط مراکز دولتی و غیر دولتی در زمینه مسکن، درمان، جهیزیه هزینه و به حساب مددجویان نیازمند بهزیستی واریز شد.

محمدی‌قیداری ارزش مجموع تعداد افطاری‌های برگزار شده و بسته‌های غذایی توزیع شده در سطح استان را 3 میلیارد و 945 میلیون ریال در سطح استان عنوان کرد و گفت: تعداد بسته‌های غذایی توزیع شده در برنامه ضیافت مهربانی یک هزار و 490 بسته و تعداد افطاری‌های برگزار شده 74 برنامه بود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تعداد برنامه‌های اجرا شده در طرح ضیافت مهربانی ماه رمضان امسال را 108 برنامه عنوان کرد و افزود: 175 مسؤول در این طرح نیکوکارانه شرکت کرده و ارزش کمک‌های نقدی و غیر نقدی بیش از 2 میلیارد و 478 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به توزیع فطریه بین نیازمندان و توانخواهان تحت پوشش گفت: مبلغ فطریه جمع‌آوری شده هر شهرستان به منظور کمک به نیازمندان همان شهرستان به منظور ایجاد مسکن، تعمیر و تجهیز منازل، اشتغال و درمان، تسهیل ازدواج و تأمین جهیزیه معلولان و مددجویان نیازمند و تهیه مواد غذایی خانواده‌های نیازمند هزینه می‌شود.

محمدی‌قیداری ضمن تقدیر از مردم استان با اشاره به نقش برجسته کمک‌های مردمی در رفع مشکلات مددجویان خاطر نشان کرد: تکیه بهزیستی بر نیات خیر مردم است و عموم مردم می‌توانند به صورت نقدی و غیرنقدی و کمک‌های داوطلبانه در رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی سهیم باشند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از مجموع زکات فطره جمع‌آوری شده که با نظارت شورای زکات فطره صورت پذیرفت 40 درصد از وجوهات جمع‌آوری شده به مددجویان، معلولین و زنان سرپرست خانوار زیرپوشش بهزیستی استان اختصاص  و این مبالغ به حساب مددجویان نیازمند واریز می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که تاکنون موفق نشدند زکات فطره خود را پرداخت کنند، می‌توانند با ارسال کد دستوری # ۵ * ۵ * ۷۴۱ * و # ۹ * ۷ * ۷۳۳ * زکات خود را واریز کنند.

محمدی‌قیداری افزود: این کد دستوری به گونه‌ای تعریف شده است که افراد هر جای کشور که باشند، می‌توانند برای منطقه خود زکات واریز کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، کشاورزان و عشایر و قشر‌های مختلف مردم همایش  تکریم و ترویج زکات در شهرستان هویزه برگزار شد.

در این همایش آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت پرداخت زکات براساس آیات و روایات بر ترویج هر چه بیشتر در جهت انجام این فریضه الهی تاکید کرد.

سعید صباهی نسب، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان هویزه نیز در این نشست گفت: این نهاد به عنوان دبیرخانه ستاد زکات آمادگی دریافت زکات کشاورزان و مودیان زکات را دریافت و در جهت حل مشکلات نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت و هزینه نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم