Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان از تغییر قطعی 15 فرماندار در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، علی زینی‌وند؛ گفت: با تغییرات صورت گرفته کار تغییرات در سال جاری به پایان می‌رسد چرا که سال مهمی را در پیش رو داشته و بحث انتخابات نیز بر اهمیت آن افزوده است.

معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این تغییرات را نمی‌توان خانه تکانی دانست چرا که همه فرمانداران از بین همین افراد حاضر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینی‌وند افزود: داشتن تائیدیه دستگاه‌های ذیصلاح در استعلام ها، شایسته سالاری، اعتقاد راسخ به اصول جمهوری اسلامی و  برنامه‌های دولتی، از جمله معیارهای انتخاب ما است.

وی افزود: اینکه ببینیم چند نفر از این مذهب و آن مذهب هستند و چه تعداد از یک قوم و قبیله خاص هستند اصلا در گزینش ما قرار ندارد و از هیچ شخصی توصیه نپذیرفته‌ایم و می‌توانم با جدیت بگویم که با توصیه هیچ کس هیچ فرمانداری را منصوب نکرده‌ایم و فرمانداران ما وامدار هیچ شخصی نیستند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جمهوری اسلامی سیستان و بلوچستان آینده ظرف قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود

پرسپولیس به طور قطع تغییرات زیادی را در فصل آینده لیگ برتر خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، یکی از نکات اصلی در تغییرات آتی پرسپولیس، بازگشت مرتضی پورعلی گنجی به عمق خط دفاعی این تیم خواهد بود.

فصل نقل و انتقالات همیشه آبستن اتفاقاتی بعضا عجیب و غیرقابل پیش بینی است اما با توجه به اظهار نظرات، مذاکرات پنهانی و حوادث این روزها، این تغییرات برای پرسپولیس غیرقابل انکار خواهد بود.

پرسپولیس در خط دفاعی مرتضی پورعلی گنجی را برای فصل آینده خواهد داشت. یاسین سلمانی جزو بازیکن هایی است که بعد از مصدومیتش در ترکیب این تیم حضور خواهد داشت. سعید صادقی یک نیمکت نشین محض برای این تیم شده و اوسمار تمایل زیادی به استفاده از او ندارد و او هم برای سال آینده از پرسپولیس کنار خواهد رفت. رامین رضاییان با تمام شدن دوره قراردادش با سپاهان و تمایل اوسمار برای حضورش در پرسپولیس، تنها یک قدم با بازگشت به پرسپولیس فاصله دارد. علی علیپور جزو بازیکن هایی است که فصل آینده بر اساس تمایلش به بازگشت به پرسپولیس، پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد. پرسپولیس از بین فرشاد فرجی و علی نعمتی (با توجه به بازگشت مرتضی پورعلی گنجی) یکی را قطعا کنار خواهد گذاشت. به نظر می رسد دانیال اسماعیلی فرد با توجه به بازگشت احتمالی رامین رضاییان و تمایل کادر فنی آینده تراکتور به استفاده از او، از پرسپولیس جدا شود. پرسپولیس تمایلی به ادامه حضور وحدت هنانوف نداشته و احتمالا سهمیه بازیکن خارجی خود را فصل آینده در خط حمله پر خواهد کرد.

بسیاری از مردان اصلی پرسپولیس تمدید قرارداد نکرده اند اما به فرض تمدید محتمل آن ها برای فصل آینده، به نظر می رسد ترکیب پرسپولیس با جذب یا بازگشت نفراتی مثل یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضاییان و علی علیپور تغییرات عمده ای داشته باشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • کمبود آب این استان بزرگ و کم آب تا ۴ سال آینده رفع می‌شود
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم