Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کیانی راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چند روز گذشته دو نفر از افرادی که در مراسم عزا مبادرت به تیراندازی داشتند دستگیر و روانه زندان شدند.

وی افزود: قوه قضائیه با برهم زنندگان نظم و مخلان آسایش شهروندان با جدیت برخورد می‌کند.

عضو شورای تأمین شهرستان شادگان ادامه داد: رسم غلط تیراندازی در مجالس جشن و عزا، به یک معضل اجتماعی تبدیل و باعث تلفات جانی و مالی فراوان و جبران ناپذیری گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانی راد گفت: پیرو توصیه دادستانی در خصوص برچیدن سنت رسم غلط تیر اندازی به صاحبان برخی مراسم عزا و عروسی، با همکاری صاحبان این مراسم هیچ گونه تیراندازی صورت نگرفت و مراسم با آرامش و امنیت برگزار شد؛ بنابراین دادستانی از صاحبان این مراسم برای همکاری در حفظ امنیت و آسایش عمومی تقدیر می‌کند.

کد خبر 4637843

منبع: مهر

کلیدواژه: شادگان تیراندازی دادگستری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ متخصص بیماری‌های داخلی و مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در استان همدان ۲۶۹ بیمار مبتلا به هموفیلی داریم که ۱۹۴ نفر از آنها نیازمند دریافت دارو به صورت مستمر هستند.

طوس کیانی افزود: این بیماری نوعی اختلال در خونریزی به طور وراثتی است و بیشتر با علائم کاهش انعقاد خون و کبودی‌های بدن پس از ضربه مشخص می‌شود.

به گفته این متخصص داخلی، هموفیلی با خونریزی مفصلی و تغییر شکل مفاصل و گاهی گوارشی و مغزی همراه می‌شود.

دکتر کیانی افزود: راه درمان این بیماری دریافت فاکتور‌های خونی به ویژه فاکتور‌های ۸ و ۹ است که از فراوده‌های خونی در کشور ما هم تهیه می‌شود و با تزریق به بیمار منتقل می‌شود، تا آنزیم‌های خون مبتلا به هموفیلی مشابه افراد سالم شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار خانواده خود تجربه کند