Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@03:43:40 GMT

کاندوم فضايي چيست و انواع آن کدامند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۱۰۵۷

کاندوم فضايي چيست و انواع آن کدامند؟

خبرگزاري آريا -
کاندوم فضايي بر افزايش لذت جنسي موقع برقراري روابط جنسي توجه بيشتري دارد
کاندوم هاي فضايي براي افزايش لذت جنسي بانوان براي آلت مردانه توليد و روانه بازار شده است. کاندوم فضايي بر افزايش لذت جنسي موقع برقراري روابط جنسي توجه بيشتري دارد. معمولاً افرادي که تجربه استفاده از کاندوم فضايي را داشته اند لذت حاصله از اين کاندوم ها را چه بسا به نسبت شيوه هاي نزديکي بدون کاندوم بيش تر مي دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهت تجربه يک روابط جنسي مناسب و رضايت بخش موقع خريد کاندوم فضايي مسلماً به تائيديه FDA موجود روي بسته کاندوم توجه کنيد و از خريد بسته هايي که تاريخ انقضاي آنها گذشته است جدا خودداري کنيد. همچنين سفارش ميشود قبل از مبادرت به خريد کاندوم فضايي در ارتباط با نوع و طرح آن با شريک جنسي خود مشورت کنيد. چرا که اين کاندوم هاي فضايي داراي اشکال متنوعي بوده و شما با مطالعه در ارتباط با اين مسئله ميتوانيد به خوبي رضايت خود و شريک جنسي تان را فراهم کنيد.
انواع کاندوم فضايي
- مدل چرخشي کاندوم فضايي چيست؟
مدل چرخشي کاندوم فضايي
سر تا پاي اين کاندوم براي تحريک بيش تر نقاط حساس واژن ايجاد شده و خار آن در دور کمرش بصورت حلقه اي و مارپيچ آمده است که موجب نهايت لذت بانوان مي شود، همچنين ميتوان خاطرنشان کرد کاندومي که هر زن و شوهري بايد لااقل يکبار آن را امتحان کنند!!
- کاندوم فضايي دکمه دار
کاندوم فضايي دکمه دار
کاندوم فضايي دکمه دار داراي نقاط برجسته فراواني در سر تا سر کاندوم است، اما نبايد اين مدل از کاندوم را با کاندوم خاردار اشتباه گرفت. کاندوم هاي دکمه اي داراي نقاط فوق برجسته اي هستند که به آسودگي مي توانند نقطه جي بانوان را تحريک کنند و سبب افزايش رضايت جنسي موقع برقراري رابطه شوند.
- کاندوم فضايي طوقي
کاندوم فضايي طوقي
کاندوم فضايي طوقي روي بدنه اش تعداد خيلي زيادي خار درشت وجود دارد . همچنين بر روي نوک ذخيره اش هم دو شاخک طراحي شده است.
- کاندوم فضايي اره ماهي
کاندوم فضايي اره ماهي
اين کاندوم با دندانه هاي بسيار بزرگ و نقطه هاي برجسته در کنار دندانه ها، تجربه ي اوج لذت جنسي را به شما و همسرتان هديه ميدهد .
- کاندوم فضايي شمشيري
کاندوم فضايي شمشيري
کاندوم هاي فضايي شمشيري شکل، زائده هاي بلندي از جنس لاتکس در رأس کاندوم قرار دارند. اين مدل کاندوم به نحوه فوق العاده اي مي تواند ناحيه کليتوريس را تحريک کرده و تعداد دفعات ارگاسم را در بانوان افزايش دهد.
روش استفاده از کاندوم فضايي
اين مدل کاندوم اصلاً تفاوتي در روش پوشيدن آن با کاندوم هاي ديگر ندارد. ولي در نظر داشته باشيد که خود را براي يک شب دل انگيز با همسرتان محيا کنيد، به دليل آن که اين مدل کاندوم موجب خشنودي هردوي شما خواهد شد و سبب حس قدرت و اعتماد به نفس مردانه در زمان روابط زناشويي مي شود. ما در اين قسمت نکته هايي را ذکر ميکنيم که فهميدن آن براي شمايي که ميخواهيد خريد کاندوم فضايي را انجام دهيد خالي از لطف نخواهد بود.
فوايد کاندوم فضايي را مي توان بصورت خلاصه به شکل زير بيان کرد :
کاندوم فضايي با تحريک شديد تر نقطه جي در بانوان سبب ميشود بانوان ارگاسم بهتر و با کيفيت تري را تجربه کنند.
کاندوم هاي فضايي با طراحي هاي گوناگون مي توانند مشکل تکراري شدن روابط جنسي را برطرف کرده و تنوع و طراوت بيشتري به روابط جنسي دهند.
کاندوم فضايي همچنين سبب تحريک پذيري بيش تر آقايان و افزايش حجم آلت تناسلي وي در موقع برقراري روابط جنسي ميشوند .
مقايسه کاندوم فضايي با ديگر کاندوم ها
درصورتي که بخواهيم اين مدل کاندوم ها را از حيث ظاهر با ديگر کاندوم ها مقايسه کنيم خواهيم فهميد که اختلاف بسياري در شکل و ظاهر نسبت به کاندوم هاي ديگر را دارد. همچنين بابت اشکال اين مدل کاندوم اي فضايي با خار هاي 2 سانتي سر کاندوم گرفته تا دکمه ها برجسته و تحريک کننده جذابيت آن را دو چندان کرده همچنين بخاطر وجود برجستگي هاي فوق العاده بزرگ بر روي بدنه ي کاندوم، نقطه ي جي و کليتوروس( نقاط حساس دستگاه تناسلي بانوان) به شدت تحريک ميشود .
گردآوري: بخش زناشويي بيتوته

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف عجیب یک «همدان» دیگر در ایران! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری آنلاین

tags # همدان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • علائم سندروم روده تحریک پذیر (فیلم)
  • راهکارهای بهبود فضای بالکن
  • این علائم هشداردهنده ابتلا به سندروم روده تحریک پذیر است
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • رونمایی از مدل موی جدید دیوید بکام + عکس
  • تصاویری غم‌انگیز از آخرین جشن تولد آتیلا پسیانی + ویدئو
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • درخواست کیهان از مردم برای تماس با ۱۱۰ و ۱۹۷ برای حمایت از طرح نور
  • کشف عجیب یک «همدان» دیگر در ایران! + ویدئو
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی