Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، سکوهای اهدای مدال المپیک ۲۰۲۰ توکیو از پلاستیک‌های بازیافتی ساخته خواهد شد.

کمیته برگزاری این بازی‌ها اعلام کرد که از پنج‌شنبه هفته جاری جعبه‌های پلاستیکی ۲ هزار فروشگاه AEON جمع‌آوری می‌شود. این جعبه‌ها به شرکت Procter & Gamble آمریکایی فرستاده خواهد شد تا پس از بازیافت به سکوهای اهدای جوایز تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته برگزاری هم‌چنین می‌خواهد از پلاستیک‌های یافت شده در اقیانوس‌ها استفاده کند. در مجموع قرار است ۴۵ تن پلاستیک برای ساخت سکوها جمع‌آوری شود. ژاپن پس از آمریکا بیش‌ترین مصرف پلاستیک را در جهان دارد.

پیش از این کمیته برگزاری اعلام کرده بود مدال‌های المپیک و پارالمپیک از فلزهای موبایل‌های بازیافت شده و دیگر وسیله‌های پیام‌رسان ژاپنی ساخته خواهد شد.

کد خبر 443643

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلاستیک بازیافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه