Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای راهبردی دانشگاه سبز دانشگاه فردوسی مشهد از راه‌اندازی کمیته کسب و کار سبز در این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه پیشرو خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید یاسر بنی هاشمی، دبیر شورای راهبردی دانشگاه سبز دانشگاه فردوسی مشهد، از راه‌اندازی کمیته کسب‌وکار سبز در این دانشگاه خبر داد و گفت: در این کمیته مسائل مرتبط با موضوع محیط زیست در سطح دانشگاه و شهر مشهد به اطلاع شبکه‌های دانش بنیان رسانده و از طرح‌های آن‌ها در این موضوع حمایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در صورت تحقق این ایده در دانشگاه فردوسی و سطح شهر مشهد بازار بزرگی برای خدمات رسانی ایجاد خواهد شد.

عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به تشکیل شورای راهبردی دانشگاه سبز از سال ۹۵ در همه دانشگاه‌های کشور گفت: شورای راهبردی دانشگاه سبز، سیاست گذاری دانشگاه در زمینه مدیریت سبز و بهینه سازی در مصرف انرژی و استفاده از انرژی‌های پاک و قابل بازگشت را در دستور کار خود دارد و سعی می‌کند در سطح دانشگاه و خارج از دانشگاه در راستای حفظ محیط زیست فرهنگ سازی کند.

وی افزود: برهمین اساس دانشگاهیان باید بتوانند برای شهروندان الگوی مناسبی باشند تا آگاهی مردم در حفظ محیط زیست افزایش یابد.

بنی هاشمی گفت: در راستای استفاده از دوچرخه در سطح دانشگاه نیز در حال مذاکره با شرکت‌هایی هستیم تا بتوانیم با شرایط مناسب دوچرخه را در اختیار دانشگاهیان این دانشگاه قرار دهیم و همچنین در زمینه ایجاد دوچرخه اشتراکی نیز مذاکراتی با بعضی از شرکت‌های فعال انجام شده است.

وی به راه افتادن پویش جمع آوری فیلتر سیگار‌های رها شده به مناسبت روز مبارزه با دخانیات نیز اشاره کرد و افزود: وظیفه دانشگاه ایجاد فرهنگ و فرهنگ سازی است تا افراد سیگاری متوجه شوند که نباید در هر مکانی از سیگار استفاده کنند و در صورت استفاده، فیلتر آن را به عنوان زباله در سطح شهر رها نسازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کسب و کار سبز دانشگاه فردوسی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی صداوسیما محسن نصرپور اظهار کرد: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

نصرپور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم در ضبط مناظرات نامزدها و برنامه‌های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی و کاظم معتمدی فر دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابی مشهد و کلات، از ابتکار صداوسیما برای اجرای عدالت رسانه‌ای بین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تشکر کردند و گفتند این کار نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های تبلیغات کاندیداها و شنیده شدن برنامه‌های آنها توسط مخاطبان داشته است.

کد خبر 747980

دیگر خبرها

  • آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • آغازی برپایان سلطه واشنگتن درنیجر/پیروزی راهبردی مسکودرمصاف باغرب
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس