Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:20:48 GMT

مروری بر نشریات محلی البرز

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۶۰۹۱

مروری بر نشریات محلی البرز

به گزارش ایرنا، روزنامه پیام سپیدار، روز چهارشنبه در تازه‌ترین شماره خود در صفحه اصلی به زیر بار رفتن آزاد راه تهران – شمال به نقل از استاندار البرز پرداخته و عنوان کرده است که بزودی طبق وعده پیمانکار فاز اول آزاد راه تهران – شمال زیر بار ترافیک می‌رود.

در صفحه دوم این روزنامه به نقل از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آورده شده که ۶۰۰ میلیارد تومان برای بهره برداری از فاز یک پروژه آزاد راه تهران – شمال تخصیص یافته و افزایش سهمیه البرز در اراضی کشت کلزا به سه هزار هکتار نیز از دیگر موضوعاتی است که در این صفحه روزنامه پیام سپیدار گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پولدارها ویلا می‌سازند، روستاییان کم آبی می کشند، شهرستان نظرآباد قطب گردشگری ایران کوچک می‌شود و بهره برداری از فاز یک تصفیه خانه شهرک صنعتی هشتگرد تا آخر شهریورماه از جمله مطالبی است که در دیگر صفحات روزنامه پیام سپیدار به آن پرداخته شده است.

این نشریه محلی در دیگر صفحات داخلی خود به نقل از معاون وزیر راه و شهر سازی نوشته است که قطعه یک پروژه آزاد راه تهران – شمال ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به گفته خیرالله خادمی بیان شده کارهای فیزیکی و سازه‌ای در قطعه یک آزاد راه تهران- شمال حدود ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۶۵ درصد کارهای تاسیساتی این قطعه انجام شده است.

جمع اقوام در پارک ایران کوچک، کشف جسد مرد ۵۴ ساله در رشته کوه البرز، دستگیری قاتل فراری در فردیس و دستگیری ۱۸۴ معتاد متجاهر از دیگر مطالبی است که در تازه‌ترین شماره روزنامه پیام سپیدار به صاحب امتیازی شرکت انتشاراتی تبلیغاتی گسترش رسانه سپیدار و مدیر مسئولی مهدی جعفری به آن پرداخته شده است.

روزنامه پیام آشنا، یکی دیگر از نشریات محلی استان البرز است که در صفحه اصلی خود به موضوعاتی از قبیل سفر نوبخت به استان، عدم همخوانی عنوان شغلی با وظایف کاری و ضرورت اجتناب از اظهار نظرهای سلیقه‌ای به نقل از سخنگوی دستگاه قضا اشاره کرده است.

این نشریه در صفحه دیگری به گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با ترامپ قبل از عزیمت به تهران، مصوبات شورای فرهنگ عمومی نیازمند پیگیری جدی به نقل از شهردار فردیس و مشارکت ۴۵۷ میلیارد ریالی البرزی‌ها در طرح‌های نیکوکاری پرداخته شده است.

تائید لایحه حفاظت از خاک در شورای نگهبان، ۱۰ درصد از کل بافت فرسوده کرج در منطقه پنج کرج، رشد نرخ شهر نشینی در شهرهای جدید و تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای ساماندهی وضعیت آسفالت معابر کرج از دیگر مطالبی است که روزنامه پیام آشنا در صفحات داخلی خود به آن اشاره شده است.

همچنین در صفحه چهارم روزنامه پیام آشنا، ضرورت راه اندازی بسیج شادمانی، پروسه فرزند خواندگی تسریع می‌شود، چرنوبیل یک روایت نامعتبر، فست فود و ابتلاء به سرطان روده از جمله مواردی هستند که در این صفحه گنجانده شده اند.

مدارس از راه دور دانش آموزان بازمانده از تحصیل را جذب کرد، افزایش ۸۸ درصدی به بهانه کمبود کاغذ و زینک، خودروهای پرستاره کیفی اردیبهشت ۹۸ مشخص می‌شوند، برخورد قضائی با گران فروشان دلیل ثبات در بازار گوشت، مرغ و تخم مرغ و قیمت خودروهای هیبریدی در ایران تغییر نمی‌کند از دیگر مطالبی هستند که در شماره تازه روزنامه پیام آشنا به آن پرداخته شده است.

روزنامه پیام آشنا به مدیر مسئولی محمود حیدری و سردبیری باهره حیدری در استان البرز منتشر می‌شود.

روزنامه پیام زمان یکی دیگر از نشریات محلی است که در شماره‌های روزانه خود به تازه‌ترین موضوعات روز می‌پردازد.

در تازه‌ترین شماره این روزنامه و در صفحه اصلی آن به مطالبی از جمله شفافیت اصلی ترین راه مبارزه با مفاسد اقتصادی به نقل از معاون رئیس جمهور، ۶ مانع پیش روی سازندگان، چرخ تولید مسکن نمی چرخد اصلاح ساختار بودجه، با محوریت کاهش وابستگی به نفت به نقل از رئیس سازمان برنامه و بودجه و رونق تولید راهبرد مقابله با تحریم‌ها پرداخته شده است.

وزیر کشور: نسبت به کاهش قیمت ارز، کالاها باید ارزان شود، متهم متواری بانک سرمایه بازداشت شد، نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کند و قانون مداری و بی طرفی ۲ کلید واژه اصلی مجریان انتخابات از دیگر مواردی است که در شماره امروز پیام زمان به آن اشاره شده است.

پیام زمان همچنین به مطالبی از جمله حباب بازار خودرو هنوز تخلیه نشده است، سه برابر شدن جمعیت سالمندان ایران طی سه دهه آینده و گل عمده مواد مخدر مصرفی در بین دانش آموزان پرداخته است.

در صفحات دیگر این روزنامه، سومین سکوی تولیدی فاز ۱۴ پارس جنوبی بارگیری شد، قیمت نفت بالا رفت، فاز سوم طرح جامع مطالعات غرب کارون آغاز شدو افزایش ۱۵ میلیون تنی ظرفیت پتروشیمی کشور از جمله مطالبی است که به آن پرداخته شده است.

این روزنامه به مدیر مسئولی محمود حیدری و صاحب امتیازی مؤسسه همگامان اندیشه زمان به صورت روزانه در البرز انتشار می‌یابد.

روزنامه البرز فردا نیز یکی دیگر از نشریات محلی است که در این استان منتشر می‌شود.

در تازه‌ترین شماره این روزنامه و در صفحه اصلی آن به موضوعاتی از قبیل جمع اقوام در پارک ایران کوچک، مشکلات استارت آپ ها در پیام رفع می‌شود، زنان سرپرست خانوار یکی از دغدغه‌های اساسی در جامعه هستند پرداخته شده است.

فیلترینگ مسکن موقت فضای مجازی است، دفاع مقدس بخش مهمی از تاریخ استقامت ملت ایران است، برپایی نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای در البرز و ۶ واحد اقامتگاه بوم گردی در طالقان وجود دارد از دیگر مواردی است که در این روزنامه به آن اشاره شده است.

راه اندازی سامانه جامع املاک شهرداری کرج، سایت نوسازی خودروهای فرسوده بازگشایی شد، کرج به شهری زیست پذیر تبدیل می‌شود دیگر مطالبی هستند که در تازه‌ترین شماره روزنامه البرز فردا به آن پرداخته شده است.

روزنامه البرز فردا به صاحب امتیازی محبوبه کورانی و مدیر مسئولی زهرا کورانی در استان البرز منتشر می‌شود.

۷۴۱۴/‏۶۹۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان البرز نشریات فعالیت فرهنگی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ نیم صفحه نخست امروز روزنامه‌های هرمزگان به شرح زیر است:

 

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های قم پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ویژه نامه جام جم البرز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۵ اردیبهشت