Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادالله محمدولی، رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه حباب سکه امروز به ۳۰۰ هزار تومان رسیده است، گفت: حباب سکه نسبت به روز گذشته ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با اشاره به اینکه طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته حدود ۲ هزار تومان افزایش قیمت داشته است، اظهار کرد: هر گرم مثقال طلا نسبت به روز گذشته ۱۰ هزار تومان افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کاهش ۲۷ هزارتومانی قیمت سکه امامی نسبت به دیروز 

محمدولیتصریح کرد: امیدواریم  بازار طلا و سکه بتواند به یک ثبات نسبی در بازار دست یابد تا سودجویان و دلالان از این موضوع سوءاستفاده نکنند.

به گفته رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر، قیمت سکه نسبت به روز گذشته ۲۰ هزار تومان افزایش داشته است.

محمدولی یادآوری کرد: مردم باید زمانی به خرید طلا و سکه اقدام کنند که بازار روند نسبی را تجربه کند.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر تأکید کرد: مردم باید به سایت‌ها و رسانه‌های معتبر مراجعه کنند در غیر این‌صورت ممکن است آمار‌های نامعتبری را از این سایت‌ها دریافت کنند.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۲۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۲۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین امروز هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار ۳۳۸ دلار ۲۹ سنت رسید. در این بین هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۱۳ هزار و ۶۸۳ تومان داد و ستد شد.

انتهای پیام/

قیمت سکه نسبت به روز گذشته ۲۰ هزار تومان افزایش داشته است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت طلا و سکه نرخ ارز اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بازار گوشت و دام ایران شاهد افت قیمت مرغ نسبت به روز گذشته بود.

بیشتر بخوانید: قیمت روز گوشت بوقلمون شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، هر کیلو مرغ کشتار در بازار ریزش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۷۶,۴۱۸ تومان خرید و فروش شد.

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد افزایش قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۳,۵۱۷ تومان معامله شد.

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم خلاف روند روزهای اخیر در بازار ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۳۲۵ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۹۸ هزار تومان معامله شد.

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228800 برچسب‌ها قیمت گوشت

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت طلا وسکه امروز یک شنبه 9 اردیبهشت/قیمت سکه در سراشیبی
  • قیمت طلا و سکه امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط