Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: پیست استاندارد، دسترسی آسان، موقعیت خاص و شرایط استثنایی پیست بروجن می‌تواند این استان را به قطب برگزاری رقابت‌های بین المللی در کشور تبدیل کند.

وی افزود: مسابقات دوچرخه سواری کوهستان بروجن در تقویم فدراسیون جهانی دوچرخه سواری ثبت شده و دارای امتیاز المپیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قمری اضافه کرد: مسابقات در سطح مطلوبی در حال برگزاری است و پیش از مسابقات نیز با حضور نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه سواری دوره بازآموزی برای داوران در شهرستان بروجن برگزار شد.

وی، میزبانی چهارمحال و بختیاری از این مسابقات را امکانی برای سنجش ظرفیت‌های ورزشی، اقامتی و فرهنگی و همچنین امتیاز و فرصت بزرگی برای توسعه ورزش در این استان دانست.

قمری ادامه داد: نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه سواری تمام جزئیات پیست بروجن را برای میزبانی بررسی می‌کند و خوشبختانه این پیست از نظر فنی از استاندارد‌های لازم برخوردار است.

رقابت‌های بین المللی کوهستان جام بام ایران با حضور ۲۸ رکابزن از ۱۰ تیم داخلی و خارجی در رشته المپیک کراس کانتری کلاس ۲ جهانی به مسافت ۲۳ کیلومتر به مدت دو روز در منطقه تفریحی سیاسرد شهرستان بروجن برگزار شد.

انتهای پیام/ز

ثبت مسابقات دوچرخه سواری بروجن در تقویم فدراسیون جهانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد