Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، اظهارات نخست وزیر مغرب در واکنش به مطلب روز گذشته خبرگزاری رویترز و دیگر رسانه‌ها مطرح شد که با استناد به گفته مقامات آمریکایی از اعلام آمادگی سه کشور عربی مصر، اردن و مغرب برای شرکت در نشست اقتصادی منامه با موضوع فلسطین خبر داده بودند.

قرار است نشست اقتصادی بین المللی منامه در روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن (۴ و ۵ تیر) به دعوت آمریکا در پایتخت بحرین با هدف اعلام جذب سرمایه گذاری در اراضی فلسطین و با ادعای بهبود وضعیت اقتصادی فلسطینیان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفته می‌شود در این کنفرانس نمایندگان دولت‌ها، جامعه مدنی و سرمایه گذاران برای آغاز اجرای بخش اقتصادی «معامله قرن» شرکت خواهند کرد.

با این حال بسیاری از کشورهای عربی از جمله فلسطین حضور در نشست منامه را تحریم کردند.
«جرد کوشنر» داماد و مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پیش تر اعلام کرده بود که از معامله قرن به عنوان طرح آمریکا برای پایان دادن به قضیه فلسطین بعد از ماه رمضان رونمایی خواهد شد.

/

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته آینده مراسم تجلیل از هزار و ۵۱۷ نفر از قهرمانان و دست اندرکارانی که سال گذشته موفق شدند برای کشور افتخار افرینی کنند را با حضور شخص رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

وی افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش این عزیزان تقدیم خواهد شد.

وزیر ورزش در خصوص بازی‌های المپیک اظهار کرد: اولاً متولی بازی‌های المپیک کمیته ملی المپیک است و حتماً وزارت ورزش در این خصوص کمک می‌کند و نه تنها در رشته وزنه برداری بلکه در سایر رشته‌های ورزشی مثل کشتی و وزنه برداری و تکواندو و همه رشته‌هایی که کسب سهمیه کرده اند، کمک کند.

در حال تکمیل…

کد خبر 6094074

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • نویسنده اسرائیلی: پیروزی در رفح در انتظار ما نیست/ نتانیاهو از ترس فلج شده است
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل، در راستای رسیدگی به بی عدالتی علیه فلسطینان است
  • ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم