Web Analytics Made Easy - Statcounter

حالت Night Mode یک قابلیت جدید است که قبلا منحصر به گوشی Galaxy S10 بود.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سامسونگ S9 و S9 + پچ امنیتی 2019 را در کنار بهبود دوربین با آخرین به روز رسانی نرم افزاری دریافت می کنند. این سیستم عامل جدید دارای نسخه شماره G965FXXU5CSF2 است ، در حال حاضر در سه کشور  تایلند، ویتنام و فیلیپین در دسترس است و به زودی در سایر نقط جهان هم منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالت Night Mode قابلیت جدیدی است که قبلا منحصر به گوشی جدید Galaxy S10 بود. در کنار آن، کاربران در بهبود عملکرد دوربین خود با تار شدن پس زمینه تنظیم شده و قابلیت استفاده از کد خوان QR بهره خواهند برد.

این پچ امنیتی 11 آسیب پذیری در نرم افزار سامسونگ را در بر می گیرد و در عین حال هشت مسئله امنیتی موجود در سیستم عامل Android را نیز مختل می کند و بیش از دوازده آسیب پذیری در معرض خطر را رفع می کند.

پچ ایمنی در ماه ژوئن سال 2019 به زودی برای کاربران این گوشی ها منتشر می شود تا با به روز رسانی دستگاه های خود از آن لذت ببرند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اندروید دوربین گوشی سیستم عامل گلکسی S9 و S9 نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه پهپاد کامیکازه با سرعت ۴۰۰کیلومتر برساعت ساخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، سازمان DGA فرانسه دستور توسعه پهپاد Veloce۳۳۰ را داده که یک هواپیمای بی سرنشین با برد میان رده و همراه مهمات است که از راه دور کنترل می شود.

به گفته شرکت سازنده، پهپاد در سومین مرحله آزمایش خود مسافت ۵۰ کیلومتر را در ۱۶ دقیقه طی کرده و حداکثر سرعت آن ۲۴۸.۵۵ مایل برساعت بوده است. همچنین به گفته شرکت پهپاد فقط نیمی از تانکر سوخت خود را برای طی این مسافت مصرف کرده است.

فرانسه به طور کلی اولویتی برای ساخت هواپیماهای بدون سرنشین قائل نشده است اما اخیرا موضع کشور تغییر کرده و به توسعه قابلیت هایی در این بخش علاقه نشان داده است. سازمان DGA فرانسه در سال ۲۰۲۲ میلادی دو پروژه کنترل انتقال مهمات از راه دور(MTO) را انجام داد که قادر به خنثی سازی وسیله نقلیه زرهی در فاصله ۳تا ۳۱ مایلی هستند.

این آژانس در سال ۲۰۲۳ میلادی به دنبال مناقصه ای برای تهیه سیستم های مهمات سیار برای ارتش بود. همچنین فرانسه به نیاز به هواپیماهای بدون سرنشینی که راحت بتوان آنها را کنترل کرد برای کاهش مدت زمان آموزش نیروها تاکید کرده است.

پهپاد Veloce۳۳۰ مجهز به قابلیت بلند شدن از زمین و فرود عمودی است. همچنین پهپاد کامیکازه دارای هسته ای مولد شارژ برای مقابله با دفاع فعال است و همچنین یک سیستم ناوبری مستقل از GPS و مقاوم در برابر پارازیت دارد.

پهپاد مذکور می تواند ماموریت های اطلاعاتی انجام دهد. گام بعدی در این پروژه تبدیل هواپیمای بدون سرنشین به یک سیستم مهمات سیار با قابلیت کنترل از راه دور است که می تواند به تانک زرهی نفوذ کند.

کد خبر 6097986 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • فرانسه پهپاد کامیکازه با سرعت ۴۰۰کیلومتر برساعت ساخت
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • با انتخاب یک تلفن سانترال حرفه ای، کسب و کارتان را مدیریت کنید
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود