Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا باقریان مدیر جهاد کشاورزی نایین در گفت وگوی اختصاصی با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های آبیاری کم فشار و نوین با صرفه جویی در مصرف آب به حفظ سطح زیر کشت موجود در این شهرستان کمک می‌کند گفت: این طرح با ۱۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به مساحت ۲۳ هکتار در مزرعه گورآباد بافران آغاز شده که امید است تا پایان این ماه بهره برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کارشناس جهادکشاورزی نایین افزود: اغلب کشت کشاورزان این مزرعه، گندم، جو و رناس می‌باشد که برای آبیاری کشت خود در گذشته می‌بایست از طریق جوی‌هایی که باعث هدر رفتن آب می‌شد استفاده می‌کردند که با اجرای این طرح، شاهد کاهش چشمگیر هدر رفتن آب خواهیم بود.

انتهای پیام/م   عملیات اجرایی طرح آبیاری کم فشار در بافران نایین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: در مدت ۲ سال اخیر، بیش از ۳۰۰ طرح ارتباطی در استان اجرا شده و ۱۶ طرح بزرگ نیز در دست اجرا هستند که با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود. محمود رادمنش تاکید کرد: افزون بر ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ در زمینه اجرای فیبر نوری استان پیش‌بینی شد. وی ادامه داد: در ۳۰ ماه اخیر ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری اجرایی و مصوبه اجرای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز گرفته شد. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: چنانچه این طرح اجرایی شود ظرفیت شبکه در استان ارتقا پیدا می‌کند، سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد. رادمنش بیان کرد: به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد اجرایی کردن طرح ها سخت، و هزینه‌های هر طرح چندین برابر و کمرشکن است.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • آغاز کشت گسترده سیب‌زمینی در اراضی کشاورزی
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد