Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:13:55 GMT

طرح پاکسازی پلیس در ۱۰۱ محله جرم خیز استان مرکزی اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۰۱۴۷

طرح پاکسازی پلیس در ۱۰۱ محله جرم خیز استان مرکزی اجرا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یوسف سپهوند اظهار داشت: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس استان در افزایش امنیت اجتماعی و در تحلیل کارشناسی گزارش‌های شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیس، روز گذشته طرح عملیاتی پلیس در پاک سازی نقاط آلوده با محوریت برخورد با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که در ۱۰۱ نقطه در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته، بیش ۱۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از خرده فروشان مواد مخدر کشف و ۱۳۸ نفر در جرایم مرتبط با مواد مخدر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی اضافه کرد: یکی دیگر از اولویت‌های اجرایی پلیس در این طرح برخورد با سارقان بود که در بازه زمانی اجرای این طرح ۲۳ نفر سارق دستگیر شدند و ۴۴ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

سپهوند ادامه داد: همچنین در این عملیات ۱۰۵ نفر دیگر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر شدند و ۱۰۲ دستگاه وسیله نقلیه توقیف و ۹۰۵ خودروی متخلف اعمال قانون شد.

کد خبر 4639429

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی پاکسازی محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 یک کیلوگرم مواد مخدر که به شکل ماهرانه‌ای در زیر شاسی یک کامیون خروجی جاسازی شده بود، با هوشیاری مأموران گمرک بازرگان کشف شد. تصاویر جاساز خاص این کامیون را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون