Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه حیات شبانه را قبول نداریم، این فرهنگ حتی در اروپا هم نیست و زیر بار آن نخواهیم رفت،‌ تاکید کرد: ماه رمضان ماه ویژه‌ای است و مناجات شبانه مورد تاکید دین ما است، در روزهای غیر از آن برای چه موضوعی این طرح را ادامه دهیم؟

سردار ایوب سلیمانی ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه یادواره شهدای نظم و امنیت کرمان با بیان اینکه نیروی انتظامی بعد از دفاع مقدس، ۴ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم کرده است، اظهار داشت: این در حالی است که ۸ هزار و ۵۰۰ شهید نیز در آن دوران پرافتخار تقدیم کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سال ۹۷ را سال طلایی پلیس دانست و ابراز کرد: در سال گذشته تلاش پلیس به نتیجه رسید و توانستیم کمترین شهادت را داشته باشیم، این در حالی است که سابق بر این در هر ماه تقریبا ۶ شهید داشتیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با ابراز امیدواری از تداوم این مسیر تصریح کرد: در سال ۹۸، پلیس ۱۱ شهید داشته که یکی از آنها در کرمان به شهادت رسیده است.

سلیمانی از نظریه شورای شهر تهران انتقاد کرد و با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان طرح شبانه‌ای داشتیم تا مردم به عبادت شبانه هم مشغول باشند، عنوان کرد: شورای شهر تهران ابراز داشته که چرا این طرح ادامه نمی‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه ماه رمضان ماه ویژه‌ای است و مناجات شبانه مورد تاکید دین ما است، در روزهای غیر از آن برای چه موضوعی این طرح را ادامه دهیم؟ ادامه داد: حیات شبانه را قبول نداریم، این فرهنگ حتی در اروپا هم نیست و زیر بار آن نخواهیم رفت.

سلیمانی پلیس را مسؤول نظم و امنیت کشور معرفی کرد و گفت: پلیس اما نمی‌تواند هر مجلسی را محافظت کند.

وی برنامه‌ریزی را لازمه نظم و امنیت دانست و تصریح کرد: این اشکال ما است که قبل از تبیین و بررسی موضوعی آن را عمومی می‌کنیم و گاهی کسانی آن را به امنیت ربط می‌دهند./ فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • (ویدیو) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس‌های شبانه
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت