Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، شاید بیراه نباشد اگر بگوییم شخصیت هولمز یکی از سوژه های مرموز و مناسب برای ساخت فیلم و سریال است. ماجرای هولمز از روزی شروع شد که او با زیرکی در دوران دانشجویی در یک داروخانه مشغول کار شد. صاحب داروخانه ملکیت یک هتل را هم در دست داشت و هولمز موفق شد با کلاهبرداری هتل را از داروخانه دار تصاحب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای مخوف هولمز از همین مسیر شروع شد. او که فارغ التحصیل پزشکی و صاحب یک هتل موجه بود، به مرور زمان صدها نفر را به قتل رساند. البته قربانیان او اغلب زن بودند. روش کار وی بسیار دردناک بود. او مشتریانی را که از شهرهای دیگر یا نواحی دور افتاده به هتل سفر می کردند، با کمک گلوله، کلروفرم، مواد بیهوشی، خفه کردن با طناب و ... می کشت و سپس جسد این افراد را سلاخی می کرد.

هتل به شکلی مخوف و مثل یک تله بزرگ طراحی شده بود به شکلی که حتی اگر ربانی متوجه خطر می شد هیچ راه فراری نداشت، چرا که هتل خالی از سکنه بود و دور تا دور پنجره ها دیوار آجری بود، پشت درها سیم خاردار قرار داده شده بود و اتاق های مخفی وجود داشت که هولمز از طریق آنها قربانی را دور می زد و غافلگیر می کرد.

از بیرون ساختمان هتل کاملا موجه و متناسب بود اما به محض ورود به هتل و اتاقها، مشخص می شد یک جای کار می لنگد. تقریبا اکثر مهمانان این هتل به قتل رسیدند و در گودال های انبار حاوی آهک و اسید دفع شدند، عجیب ترین نکته این که گاهی هولمز با این ادعتا که اجساد یا اسکلت این افراد را در خیابان ها یافته، آنان را به موسسات پزشکی می فروخت و چون خودش یک پزشک بود مورد سوء ظن قرار نمی گرفت. او در نهایت به قتل بیست و هفت نفر اعتراف کرد اما بر اساس شواهد موجود او بیش از دویست نفر را کشته است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فارغ التحصیل قتل پزشک فارغ التحصیل قتل باهوش قاتل زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر زینب محسنی افشار گفت: عفونت سیستم ادراری یکی از عفونت‌های ناشی از وجود میکروارگانیسم‌های عفونت زا در کلیه‌ها و مجاری ادراری و مثانه است که متاسفانه در افراد شیوع بالایی دارد به طوری که ۱ تا ۲ درصد کودکان و ۲۰ درصد زنانی که در سن باروری هستند را درگیر می‌کند.

به گفته این پزشک متخصص مردان، افراد مسن، بیماران دچار ضعف ایمنی، بیماری‌های زمینه‌ای یا اختلالات عملکردی، آناتومیک ادراری نیز در خطر بالای عفونت ادراری قرار دارند.

دکتر محسنی افشار با بیان اینکه عفونت‌های ادراری بسته به محل درگیری ممکن است تظاهرات متنوعی داشته باشند گفت:عفونت‌های ادراری تحتانی اغلب با تکرر و سوزش ادرار، نیاز شدید و فوری به دفع ادرار، کدر شدن یا تغییر رنگ ادرار و درد سوپراپوبیک تظاهر می‌یابد، در حالی که عفونت‌های ادراری فوقانی علاوه بر علائم ذکر شده ممکن است با تب، لرز، درد پهلو‌ها و کمر تهوع، استفراغ و تغییر هوشیاری ظاهر شوند.

وی بهترین راه کنترل عفونت ادراری در جامعه را پیشگیری از آن دانست و گفت: اقداماتی همچون نوشیدن مایعات فراوان به ویژه آب، رعایت بهداشت، پرهیز از استفاده از لباس‌های تنگ و نایلونی می‌تواند از ابتلا به عفونت‌های ادراری پیشگیری کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • با اسیدیته قهوه، یکی از اصلی‌ترین خصوصیات قهوه آشنا شوید
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!