Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- دومين نشست کارگروه مشترک گردشگري جمهوري اسلامي ايران و اتريش با هدف اجرايي کردن تفاهم‌نامه همکاري‌هاي گردشگري بين دو کشور در وين برگزار مي‌شود.
به‌ گزارش آريا و به نقل از روابط‌عمومي سازمان ميراث‌فرهنگي؛ محمد ابراهيم لاريجاني، مديرکل بازاريابي و تبليغات گردشگري به عنوان رئيس هيأت ايراني کارگروه گردشگري ايران و اتريش، سرپرستي هيأت اعزامي کشورمان را عهده‌دار است تا با برگزاري اين نشست در وزارت فدرال گردشگري و توسعه پايدار اتريش در شهر وين، مسير اجرايي کردن مفاد تفاهم‌نامه امضا شده همکاري‌هاي گردشگري بين دو کشور تبيين و مرحله عملياتي مورد نظر تعيين شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين در اين نشست که آنجيليکا ليدلر مديرکل بخش امور بين‌الملل گردشگري وزارت فدرال گردشگري و توسعه پايدار اتريش به عنوان رييس اتريشي اين کارگروه مشترک، سرپرستي هيأت اتريشي را بر‌عهده دارد؛ قرار است همکاري در زمينه آموزش حوزه گردشگري به عنوان دستور کار دومين نشست کارگروه مشترک گردشگري دو کشور مورد بررسي قرار گيرد.
اين رويداد منطبق بر پيشينه نقشه راه همکاري‌هاي ايران و اتريش که در ماه مارس 2016، در شهر وين مورد توافق و امضاي نمايندگان دو کشور قرار گرفته است؛ تشکيل شده است. در اين راستا 6 کارگروه مشترک براي پيگيري مفاد نقشه راه تعيين شد که يکي از آن‌ها کارگروه گردشگري بوده است. همچنين به دنبال تفاهم صورت گرفته در سال 2016 تا کنون موضوعاتي از جمله امضاي يادداشت تفاهم گردشگري ميان دو کشور، تبادل بهترين شيوه‌ها در زمينه آمار و برگزاري کارگاه آموزشي حساب‌هاي اقماري در دستور کار قرار گرفته است. همچنين در پي اقدامات صورت گرفته مذکور، موضوع تفاهم‌نامه همکاري امروز نيز به موضوع تبادل تجربيات حوزه آموزش گردشگري اختصاص يافته است.
علاوه بر اين در روز‌هاي آينده نيز بازديد از 3 مرکز آموزشي و دانشگاهي با هدف استفاده و بهره‌گيري از تجارب طرف اتريشي در آموزش به کارکنان و جوامع محلي صنعت گردشگري انجام مي‌گيرد.
همچنين لازم به ذکر است از آنجايي که محور اصلي اين نشست موضوع آموزش است؛ زاهد شفيعي مدير‌کل دفتر مطالعات و آموزش گردشگري سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري نيز به ارائه و نمايش توانمندي‌هاي ايران در حوزه آموزش گردشگري، خواهد پرداخت.
نخستين نشست کارگروه گردشگري گفته شده در سال 2017، در تهران به ميزباني سازمان توسعه تجارت و در محل آن سازمان برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارگروه مشترک گردشگري ايران اتريش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران

نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پانزدهمین نشست کارگروه تغییر اقلیم وزارت نفت برگزار شد
  • روان‌سازی در مرزها منجر به افزایش صادرات به افغانستان خواهد شد
  • همکاری‌های کشاورزی ایران و تاجیکستان گسترش می‌یابد
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی