Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی گرجی رئیس دپارتمان مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این نانو داروی جدید توسط یکی از شرکت‌های دانش بنیان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد تولید شده است.

وی ادامه داد: نانو داروی کورکومین که ماده اصلی آن زرچوبه می‌باشد برای درمان سرطان مغز به کار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دپارتمان مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نانو دارو‌ها به دلیل اینکه در منطقه هدف بارگذاری می‌شوند و اثرات درمانی را تقویت می‌کنند و با کپسول‌های محافظ به منطقه هدف می‌رسند از پایداری درمانی بیشتری برخوردار هستند.

گرجی افزود: در سال‌های اخیر شرکت‌های دانش بنیان تحت نظارت این دانشگاه چندین نانو دارو ساخته اند که در درمان بیماری‌های مختلف از جمله التهابات سیستم عصبی مؤثر هستند.

سومین کنگره بین المللی التهاب دستگاه عصبی و فستیوال دانشجویی که از روز سه شنبه هفته جاری در مشهد آغاز شده است، امروز به کار خود پایان می‌دهد.   انتهای پیام//ف.س   منبع: ایرنا   برگزاری سومین کنگره بین المللی التهاب دستگاه عصبی در مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند