Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:13:14 GMT

اعلام برنامه مسابقات فصل جدید لیگ برتر انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۶۰۷۹

اعلام برنامه مسابقات فصل جدید لیگ برتر انگلیس

برنامه مسابقات فصل 2019-2020 لیگ برتر انگلیس رسماً اعلام شد. این فصل رقابتها از روز جمعه 9 اوت(18 مرداد98 ) آغاز شده و روز یکشنبه 17 مه سال آینده(28 اردیبهشت 99) به پایان می‌رسد.

به گزارش "ورزش سه"، برنامه رسمی مسابقات فصل 2019-2020 لیگ برتر انگلیس دقایقی پیش اعلام شد. بر اساس این برنامه فصل جدید لیگ برتر از روز جمعه 9 اوت (18مرداد) با بازی لیورپول، نایب‌قهرمان فصل گذشته با نوروویچ آغاز می‌شود که زمان برگزاری این مسابقه 8 شب به وقت گرینویچ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منچسترسیتی، قهرمان فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر انگلیس در هفته اول به زمین وستهام خواهد رفت و مهمان این تیم لندنی خواهد بود.

 

اما جذاب‌ترین بازی هفته اول فصل جدید لیگ برتر دیدار منچستریونایتد و چلسی است که روی یکشنبه 11 اوت (20 مرداد) در اولدترافورد و به میزبانی شیاطین سرخ برگزار خواهد شد. به این ترتیب اولین هفته فصل جدید لیگ برتر شاهد یکی از دیدارهای بزرگ کلاسیک این لیگ خواهد بود.

 

دیدار بسیار جذاب و حساس منچسترسیتی و لیورپول، قهرمان و نایب‌قهرمان فصل گذشته رقابتها روز 9 نوامبر (18 آبان 98) در آنفیلد برگزار خواهد شد و دیدار برگشت دو تیم در نیم‌فصل دوم، روز 4 آوریل 2020 (16 فروردین 99) در اتحاد خواهد بود.

 

آخرین بازی‌های لیورپول در فصل جدید بسیار دشوار خواهد بود. لیورپولی‌ها در سه هفته آخر روز 2 مه (13 اردیبهشت 99) در خانه به مصاف چلسی خواهند رفت، روز 9 مه (20 اردیبهشت) میزبان چلسی خواهند بود و روز 17 مه (27 اردیبهشت) مهمان نیوکاسل خواهند شد.

 

 

دربی‌های شهر منچستر ابتدا روز 7 دسامبر (16 آذر 98) به میزبانی منچسترسیتی برگزار خواهد شد و بازی برگشت روز 7 مارس 2020 (17 اسفند 98) در اولدترافورد خواهد بود.

 

دربی شهر لیورپول هم ابتدا روز 4 دسامبر (13 آذر 98) در آنفیلد بین لیورپول و اورتون و در نیم‌فصل دوم روز 14 مارس 2020 (24 اسفند 98) به میزبانی اورتون برگزار خواهد شد.

 

دربی لندن بین آرسنال و تاتنهام هم در نیم فصل اول روز 31 اوت (9 شهریور 98) به میزبانی آرسنال در ورزشگاه امیریتس برگزار شده و در نیم‌فصل دوم در تاریخ 24 آوریل 2020 ( 5 اردیبهشت 99) در ورزشگاه تاتنهام برگزار خواهد شد.

 

دو دیدار منچستریونایتد و لیورپول هم در نیم‌فصل اول روز 19 اکتبر در اولدترافورد به میزبانی یونایتد و در نیم‌فصل دوم روز 18 ژانویه 2020 در آنفیلد به میزبانی مرسی‌سایدی‌ها برگزار خواهد شد.

 

لیگ برتر انگلیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس

آیا امسال و پس از دو دهه، آرسنالِ میکل آرتتا به روند ناکامی‌های توپچی‌ها پایان خواهد داد؟

طرفداری | از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس 20 سال می‌گذرد.

20 سال پیش از چنین روزی (25 آوریل 2024)، آرسنال قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس قطعی کرد. در چارچوب هفته سی‌وپنجم فصل 04-2003 لیگ برتر انگلیس، تیم‌‌های تاتنهام و آرسنال در استادیوم وایت هارت لین مقابل هم قرار گرفتند و این جدال به‌یادماندنی با تساوی 2-2 خاتمه یافت. ابتدا رابرت پیرس و پاتریک ویرا برای آرسنال گلزنی کردند و در ادامه جیمی ردنپ و رابی کین از شکست خانگی تاتنهام جلوگیری کردند، اما با توجه به فاصله 10 امتیازی آرسنال با چلسی (نایب قهرمان آن فصل)، توپچی‌ها در فاصله 3 هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمان لیگ برتر شدند.

قهرمانی زودهنگام آرسنال، آن‌ها را بی‌خیال بازی‌های باقی‌مانده لیگ نکرد و تیم قدرتمند آرسن ونگر برای کسب یک دستاورد تاریخی تا آخرین ثانیه مسابقات جنگید. آرسنال در سه هفته پایانی مقابل بیرمنگام، فولام و لسترسیتی هم تن به شکست نداد تا به عنوان اولین و آخرین تیم تاریخ پرمیرلیگ جام طلایی را به استادیوم هایبوری ببرد. این، قهرمانی، آخرین قهرمانی قرمزهای شمال لندن در لیگ برتر بود. آیا امسال و پس از دو دهه، آرسنالِ میکل آرتتا به روند ناکامی‌های توپچی‌ها پایان خواهد داد؟

ویدیوی باشگاه آرسنال از بازی خاطره‌انگیز با تاتنهام    تصاویری ماندگار از جشن قهرمانی آرسنال

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین