Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@22:18:48 GMT

۵۰ هزار نفر در زمینه اسکی فعالیت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۷۲۲۶

۵۰ هزار نفر در زمینه اسکی فعالیت می کنند

رییس فدراسین اسکی گفت: می‌خواهیم امکانات موردنیاز را به استان‌ها ارسال کنیم و مربیان صاحب‌نام اسکی را به برای تدریس به شهرستان‌ها اعزام کنیم تا بتوانند نخبه‌های استانی را شناسایی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عبدی افتخاری ظهر امروز _ پنج‌شنبه ۲۳ خردادماه_ در حاشیه مجمع انتخابات هیئت اسکی استان اصفهان در بین خبرنگاران، اظهار کرد: برگزاری مسابقات، تأمین تجهیزات و لوازم اسکی و استعدادیابی در استان‌ها از اهداف ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اولین بار در سال گذشته کمک‌هایی را برای استان‌ها ارسال کردیم و در سال جاری نیز به هیئت‌ها کمک خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هدف ما زیرساخت سازی در اسکی از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری است؛ می‌خواهیم امکانات موردنیاز را به استان‌ها ارسال کنیم و مربیان صاحب‌نام اسکی را به برای تدریس به شهرستان‌ها اعزام کنیم تا بتوانند نخبه‌های استانی را شناسایی کنند.

رییس فدراسیون اسکی  با بیان اینکه سابقه پیست اسکی کهکیلویه و بویراحمد از پیست اسکی فریدون‌شهر اصفهان بیشتر است، افزود: در استان‌ها عمدتاً خواستگاه اسکی از کوهنوردی شروع می‌شود، یعنی عمده پیست‌های اسکی کشور را عمدتاً کوهنوردان رفتند و بچه‌های اسکی شناسایی کردند.

افتخاری با اشاره به اینکه اگر درخواستی برای افتتاح پیس اسکی از استان‌ها باشد، از آن استقبال می‌کنیم، افزود: اگر از طرف استان‌ها از ما درخواست شود، آن را در دستور کار قرار می‌دهیم تا مطالعات میدانی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت پیست اسکی باعث می‌شود برای افراد بومی منطقه اشتغال ایجاد شود، تصریح کرد:  در دو سال گذشته بالغ‌بر  ۱۳ نقطه را با کارشناسان فدراسیون بازدید کردیم و هرساله بخشی از اوقاتمان برای توسعه زیرساخت اسکی کشور صرف می‌شود.

رییس فدراسیون اسکی با بیان اینکه سال گذشته ۲۴ پیست در کشور فعالیت داشتند، افزود: با توجه به میزان بارش در بعضی از سال‌ها، برخی از این پیست‌ها غیر فعال می‌شوند.

وی تصریح کرد:  حداکثر ۵۰ هزار نفر در کل کشور ما در زمینه اسکی فعالیت می‌کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اسکی پیست اسکی پیست اسکی فریدونشهر هیأت اسکیت استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر آدینه در جمع مردم سمنان در مصلای این شهر ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، تاکید کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه دولت در زمینه رفع چالش‌های اقتصادی کشور، تلاش دارد، افزود: دولت یکی از راهکارهای جدی جهش تولید و رفع مشکلات اقتصادی کشور را توجه جدی به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌داند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه یکی دیگر از راهکارهای تحقق شعار سال و جهش تولید دوری از التهاب بازار و نوسان‌های ارزی است، تاکید کرد: دولت تلاش دارد راهکار رفع مشکلات اقتصادی را عملی سازد.

حسینی از فعالیت ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور خبر داد و گفت: دولت سیزدهم به دنبال به کارگیری ظرفیت این نوع شرکت‌ها در زمینه جهش تولید و کاهش هزینه تولید است از سوی دیگر حضور دانش بنیان‌ها در رویدادهای مختلف ملی و فراملی می‌تواند زمینه توسعه اقتصادی را برای کشورمان فراهم سازد.

وی از افزایش ۵۷ درصدی حقوق و ارتقای رفاه کارگران به عنوان دستاورد دولت سیزدهم یاد کرد و افزود: دولت سیزدهم به دنبال کاهش مشکلات قشر کارگر است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

معاون رئیس جمهور همچنین گفت: یکی دیگر از راهبردهای دولت سیزدهم ارتقای کیفیت تولید داخلی برای به دست آوردن بازارهای صادراتی است که در این زمینه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

کد خبر 6089149

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • توسعه همکاری‌های برق و انرژی ایران و ترکمنستان
  • سهم «هیچ» از اقتصاد خلاق