Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: با قول مساعد وزیر ورزش و با مشارکت استانداری مقرر شد برای تکمیل ورزشگاه تیم سرخ‌پوشان پاکدشت اعتبار ۸ میلیارد تومانی تخصیص پیدا کند. ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، انوشیروان محسنی بندپی امروز در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی در خاتون‌آباد پاکدشت با اشاره به اهمیت ورزش اظهار داشت: امروزه ورزش یکی از مهم‌ترین جلوه‌های نشاط اجتماعی است و زمانی که یک ورزشکار موفق به افتخارآفرینی می‌شود همه ایرانیان فارغ از هر گرایش سیاسی خوشحال می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وزارت ورزش در ابعاد مختلف اعم از ورزش قهرمانی و همچنین توسعه ورزش همگانی برنامه‌های جامعی ارائه کرده و امروز ورزش در سبد خانواده‌های تهرانی قرار دارد.

استاندار تهران بیان کرد: علی‌رغم همه کمبودها در شهرستان‌های استان تهران که به واسطه کمبود فضاهای ورزشی داریم اما با به راه افتادن نهضت توسعه فضاهای ورزشی این کمبودها در حال برطرف شدن است.

وزیر ورزش: کسب سهمیه المپیک 2020 یکی از اولویت‌های ورزشی سال 98 استسلطانی‌فر: امیدوارم روند موفقیت‌های ورزشی در سال 98 ادامه داشته باشدسومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان بوشهر آغاز شد

محسنی بندپی با اشاره به لزوم تکمیل ورزشگاه تیم سرخ‌پوشان پاکدشت گفت: با قول مساعد وزیر ورزش مقرر شد با مشارکت استانداری اعتبار 8 میلیارد تومانی برای تکمیل ورزشگاه تیم سرخ‌پوشان پاکدشت تخصیص یابد.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌محوری برای توسعه فضاهای ورزشی در استان تهران عنوان کرد: خوشبختانه حرکت خوبی برای توسعه فضاهای ورزشی استان تهران آغاز شده که امید است با پیگیری و مساعدت مسئولان شاهد ارتقا سرانه‌های ورزشی در استان تهران باشیم.

انتهای پیام/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد

سید محمد اعتماد اعجازی امروز در نشست با کادر مراکز بهداشت اردبیل گفت: با توجه به سرانه پایین فضاهای درمانی و بهداشتی در اردبیل توسعه آن‌ها در اولویت برنتمه‌ها قرار دارد.

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه چندین پروژه در این راستا در دست اجرا است، افزود: بیمارستان نجف‌زاده یکی از این پروژه‌ها است که در حال حاضر پیشرفت خوبی را در این پروژه شاهد هستیم.

به گفته او، با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان اردبیل برداشته می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه‌ها به مساُئل اقتصادی گره خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال در حال اجرا است.

او با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران برای توسعه و عمران اردبیل گفت: در این راستا روند سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد