Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@19:26:28 GMT

سود ۲۸۰درصدی پتروشیمی غدیر برای سهامدارانش

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۸۱۳۰

سود ۲۸۰درصدی پتروشیمی غدیر برای سهامدارانش

به گزارش اقتصادآنلاین، وحید نام نیک مدیر عامل پتروشیمی در آغاز این مجمع که با حضور کم سابقه ی  80.2درصد سهامداران برگزار شد؛ عنوان کرد: این پیشرفت ها ثمره ی دلسوزی و سختکوشی پرسنلی ست که امروز در گرمای طاقت فرسای بیش از 50 درجه در حال تلاش برای تولید و پیشرفت شرکت هستند.

وی در بخش دیگر سخنانش از خدمات و زحمات مدیران عامل پیشین غدیر تقدیر و تشکر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام نیک سهم ظرفیت اسمی تولید pvc غدیر را در خاورمیانه 9 درصد و در ایران 16 درصد مطرح کرد و گفت که البته سهم پتروشیمی غدیر در تولید داخلی PVC  بیست درصد می باشد و دارای  بالاترین کیفیت داخلی است.

مدیرعامل پتروشیمی غدیر در خصوص صادرات گفت: کشورهای عراق_ افغانستان_ پاکستان_ هندوستان_ حوزه ی CIS و ترکیه از بازارهای اصلی هدف شرکت می باشد که در سال 97 ضمن حفظ سهم بازار داخلی با رصد به موقع و بازاریابی مناسب موفق به صادرات محصول به کشورهای آفریقایی و قطر شدیم.

نام نیک در بخش دیگری از سخنانش به رشد 280 درصدی سهام غدیر از زمان عرضه و کسب 23 درصد سهام شناور اشاره کرد.

نام نیک، با اشاره به اعمال تحریم ها و دشواری تامین مواد اولیه از کشورهای خارجی؛ بومی سازی تامین کاتالیست EHP توسط شرکت تولید کننده ی داخلی را یکی از دستآوردهای مهم غدیر در سال 97 دانست.

بومی سازی ماده ی شیمیایی terminator   《 پایان دهنده ی واکنش》دیگر فعالیت پتروشیمی غدیر بود که با همکاری تولید کننده ی داخلی پس از 2 سال تعامل فنی و آزمایشگاهی به ثمر نشست و از سوی سایر تولید کنندگان داخلی PVC نیز مورد استقبال و استفاده قرار گرفته است.

پتروشیمی غدیر در گامی بلند 25 تن کاتالیست oxy (اکسی کلریناسیون) خریداری و به عنوان پشتوانه ی کاتالیست موجود در رآکتور؛ در انبار ذخیره نموده است. این اقدام موجب آن شده است که تا چندین سال آینده این شرکت هیچ محدودیت و مشکلی در زمینه ی تامین کاتالیست و مواد شیمیایی نداشته باشد.

در پایان اولین مجمع سالیانه ی این شرکت؛ پیشنهاد تقسیم 80 درصدی سود سال 97 میان سهامداران مطرح و با موافقت و رضایت ایشان مواجه گردید. به این ترتیب سهامداران غدیر به ازای هر سهم خود در سال مالی منتهی به 29 اسفند 97 مبلغ 700 ریال سود سهام دریافت کردند.

وحید نام نیک در پایان مراسم، این موفقیت های مستمر و اقبال سهامداران به سرمایه گذاری در پتروشیمی غدیر را مرهون اعتماد به تعهد، تخصص و توان بی پایان فرزندان جوان ایران اسلامی دانست.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سود سهام سهام مجمع سالانه پتروشیمی غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل در کجا متوقف می شود؟

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، علیرضا تقوی نیا؛ کارشناس مسائل غرب آسیا در یادداشتی آورده است:
 
۲۰۰ روز از جنگ غزه گذشت در حالی که هنوز جنگ ادامه دارد و افق روشنی برای پایان آن دیده نمی شود.
 
اسرائیل برای حمله به رفح مصمم شده و آن را حتمی می داند و ظاهرا آمریکا را نیز همراه کرده است.
 
البته در اینجا این سؤال مهم نیز مطرح می شود که در حمله به مناطق دیگر نوار غزه چه چیزی عاید اسرائیل شد؟
 
آیا اسرا آزاد شدند؟ آیا توان نظامی حماس از بین رفت؟ آیا رهبران حماس نابود شدند؟
پاسخ همه سؤال ها خیر است.
 
حتی دیروز شهرهای عسقلان و سدیروت هدف راکت های حماس قرار گرفتند تا همگان ملتفت گردند که ادعای نتانیاهو تا چه میزان با واقعیت مغایرت دارد.
 
از سوی دیگر اسرائیل درگیر نبرد با حزب الله در شمال است و مقاومت لبنان کیفیت حملات خود را به نحو محسوسی ارتقا داده و شهرهای عمقی تر را مورد اصابت قرار می دهد.
 
حال سؤال مهم اینجاست که این جنگ تا کی ادامه دارد؟
 
با توجه به شرایط داخلی اسرائیل نتانیاهو به استمرار بحران نیاز دارد و حتی پس از حمله به رفح نیز دور از ذهن می نماید که او دست از تنش بکشد.
 
اما در این میان امکان وقوع اتفاقاتی وجود دارد که معادلات را عوض ‌کند؛ تنش با حزب الله هر لحظه می تواند به یک جنگ تمام عیار منتهی شود و یا فشارهای آمریکا پس از پایان عملیات در رفح شاید نتانیاهو را کنترل کند.
 
در این میان جبهه داخلی اسرائیل بیشترین فشار را متحمل می شود و بخش قابل توجهی از صهیونیست ها خواهان اتمام جنگ هستند.
 
نتانیاهو ممکن است پس از جنگ در رفح دست به قمار خطرناکی بزند و به بهانه تأمین امنیت شمال و لزوم عقب راندن حزب الله از مرز، جنگی گسترده را با لبنان آغاز کند.
 
اما هر چه که هست و شاید شود، این نکته را نمی توان از نظر دور داشت که اسرائیل در یک بن بست راهبردی است زیرا حتی حمله به رفح نمی تواند خواسته های این رژیم را برآورده سازد و نتانیاهو نیز تمایل به پایان جنگ ندارد تا به یک دستاورد برسد.
 
از یاد نباید برد که جبهه داخلی اسرائیل تحمل جنگ فرسایشی را ندارد و ارتش آن نیز اوضاعش مطلوب نیست؛ حمله ایران ضربه شدیدی علیه اعتماد به نفس صهیونیست ها بود و بالعکس انگیزه و جسارت محور مقاومت را بالا برد.
 
در پایان خاطر نشان می شود که عدم حمایت آمریکا، بروز اتفاقی در داخل اسرائیل یا گسترده شدن جنگ با لبنان می تواند روند تحولات را به کلی تغییر دهد.
 
نتانیاهو به استمرار جنگ نیاز دارد اما اسرائیل تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد.
 
این که اسرائیل کجا متوقف می شود سؤال بزرگی است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • اسرائیل در کجا متوقف می شود؟
  • پرسپولیس سهامدارانش را قرمز پوش کرد!