Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح ملی مسکن بیان کرد: پیگیر دریافت مجوزی برای تعاونی های مسکن هستیم تا زمین به تعاونی ها واگذار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا ،مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه های وزارت راه و شهرسازی در سال جاری بیان کرد: آماده سازی زمین برای تولید مسکن از جمله برنامه های وزارت راه و شهرسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری ادامه داد: آماده سازی سطح ۴۵۰ هکتاری اراضی پادگان بیرجند و اراضی ۵۰ هکتاری طبس در خراسان جنوبی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی استان قرار دارد.

وی افزود: تاکنون هزار واحد توسط خیرین مسکن ساز در خراسان جنوبی احداث شده و افزایش ساخت ۵۰۰ واحد در شهرستان های فردوس، سرایان و طبس در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت بازآفرینی شهری و توجه به بافت فرسوده گفت: اجرای ۸۰ پروژه در این مناطق با ۳۹ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی در سال جاری به خراسان جنوبی ابلاغ شده است.

جعفری در راستای طرح بازآفرینی شهری بیان کرد: در راستای تولید مسکن در بافت فرسوده ۳۵ میلیون تومان یارانه تسهیلات ابلاغ شده که تاکنون ۲۰ درصد تخصیص یافته است.

وی سهم خراسان جنوبی را احداث هزار و ۷۶۲ واحد دانست و گفت: در طرح بهسازی و نوسازی محلات، اولویت پرداخت تسهیلات به مجریان ذیصلاح، توسعه گران و انبوه سازان است.

وی افزود: به متقاضیان شخصی و غیر حرفه ای در بیرجند ۴۰ میلیون تومان وام ۹ درصد و ۲۰ میلیون تومان وام ۱۸ درصد و به سازندگان حرفه ای ۴۰ میلیون تومان وام ۹ درصد و ۴۰ میلیون تومان وام ۱۸ درصد پرداخت می شود.

جعفری بیان کرد: در صورتی که انبوه سازان ، مجریان ذیصلاح و توسعه گران در ساخت این مساکن از تکنولوژی جدید و فناوری نوین و کاهش مصرف انرژی استفاده کنند20میلیون تومان به تسهیلات فوق اضافه خواهد شد که در مجموع 100 میلیون تومان در مرکز استان و در سایر شهرها به مبلغ 90 میلیون تومان خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت : در بحث ودیعه مسکن تا سقف 15 میلیون تومان با سود تسهیلات 9 درصد و 7و نیم میلیون تومان هم با سود 18 درصد پرداخت خواهد شد که این مبالغ فقط برای مالکینی خواهد بود که منزلشان تخریب شود.

وی با اشاره به فرآیند اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی محلات هدف بازآفرینی شهری بیان کرد: ارائه اسناد و مدارک مورد نیاز توسط متقاضی به شرکت عمران و مسکن سازان استان، ثبت نام در سامانه پرداخت تسهیلات بهسازی و نوسازی محلات، بررسی اسناد و مدارک توسط شرکت عمران و ارسال آنها به راه و شهرسازی از جمله این فرآیند ها است.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اصحاب رسانه زمین فناوری مسکن وزارت راه و شهرسازی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد سعیدی صبح سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط شرکت مادر تخصصی جهت افتتاح پروژه‌های شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در شهر جدید سهند ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن و ۶ عنوان پروژه روبنایی آماده افتتاح شده است.

وی با تشریح پروژه‌های روبنایی قابل افتتاح در شهر جدید سهند، افزود: بهره‌برداری از نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، بهره برداری از مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌روهای شهر سهند و همچنین آسفالت توپکای آزادراه از جمله برنامه‌های افتتاحی خواهد بود.

وی به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه نیز طی روزهای آتی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد که تحویل قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

گفتنی است، جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با حضور اعضای این شورا و در راستای هماهنگی برای سفر مقام عالی وزارت برگزار شد.

کد خبر 6086048

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه