Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بر اساس ارزیابی کیفی منتشر شده، در گروه خودروهای سنگین تولیدی در اردیبهشت ماه امسال، کامیونت ایسوزو ۷۵ NMR و کامیونت ایسوزه NMR۸۵ با چهار ستاره از پنج ستاره کیفی در بالاترین رده کیفی این دوره از ارزیابی‌ها قرار گرفته‌اند.

در مقابل مینی‌بوس آرین و کامیون بنز WH با کسب دو ستاره کیفی پایین رده کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ارزیابی اتوبوس شهری اسکانیا پارسین، کشنده ولوو FH۵۰۰ و کشنده فوتون AUMAN H، توانسته‌اند سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کنند.

این گزارش نشان می‌دهد که جز اتوبوس شهری اسکانیا پارسین و کامیونت ایسوزه NMR۸۵ که در فروردین ماه ارزیابی کیفی نشده‌اند، سایر خودروهای تولیدی اردیبشهت ماه همان کیفیت ماه قبل را داشته و تغییری صورت نگرفته است.

نکته مهم ماجرا اینجاست که چرا مسئولان این حوزه در رابطه خودروهای کیفیت پایین با وجود این گزارشات اقدامی انجام نمی‌دهند؛ به ویژه این که پایین‌ترین کیفیت به خودروی مسافربری اختصاص دارد که با جان مردم در ارتباط است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی خودروهای سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنج هندی عقب‌نشینی کرد

قیمت برنج هند به دلیل کاهش تقاضا به پایین‌ترین حد سه ماه اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، قیمت برنج هند با توجه به کاهش تقاضا و عرضه فراوان، به پایین‌ترین سطح خود در بیش از سه ماه گذشته رسید، در حالی که قیمت‌های تایلند تا حد زیادی ثابت ماند.

رقم برنج ۵ درصد شکسته هندی ۵۲۸ تا ۵۳۶ دلار آمریکا در هر تن قیمت‌گذاری شد که از ۵۳۸ دلار آمریکا تا ۵۴۶ دلار آمریکا کاهش یافته است. قیمت‌ها در ماه گذشته به رکورد ۵۶۰ دلار آمریکا رسید.

تقاضا از سوی کشورهای آسیایی و آفریقایی بسیار ضعیف است. برخی از صادرکنندگان عوارض کمتری برای صادرات می‌پردازند و برنج را با قیمت کمتری به خریداران خارجی عرضه می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، دهلی نو در آگوست ۲۰۲۳ برای کنترل قیمت برنج داخلی، ۲۰ درصد عوارض صادراتی را بر صادرات برنج نیمه جوش اعمال کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد