Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا درمجلس گفت: اکنون در داخل کشور به اتحاد بین مردم، مسئولین و دستگاه‌ها زیر نظر رهبری نیاز داریم و باید ید واحده باشیم؛ درواقع با اتحاد و ایستادگی، دشمن شکست خورده و ما به پیروزی می‌رسیم و باید توجه داشت که دشمن هرگز قابل اعتماد نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: باتوجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مقاومت از اهمیت بالایی برخوردار است و هرجا ایستادگی کردیم دشمن عقب نشینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هرجا عقب نشینی کردیم دشمن مشتاق‌تر شده و فشارهای خود را افزایش داده و خواستار امتیاز شده است.

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس ابراز کرد: با رهبری مقام معظم رهبری باید اکنون نیز همچون دفاع مقدس در مقابل دشمن زمان جنگ اقتصادی با مقاومت و ایستادگی به پیروزی برسیم.

 وی ادامه داد: اکنون در داخل کشور به اتحاد بین مردم، مسئولین و دستگاه‌ها زیر نظر رهبری نیاز داریم و باید ید واحده باشیم؛ درواقع با اتحاد و ایستادگی دشمن شکست خورده و به پیروزی می‌رسیم.

این نماینده مجلس عنوان کرد: دشمنان خواستار مذاکره بدون پیش شرط هستند، اما باید بدانیم آنان قابل اعتماد نبوده و نمی‌توان بر آن‌ها حساب کرد، چراکه به مذاکرات و معاهدات خود پایبند نیستند و حتی به اسناد امضا شده خود نیز عمل نمی‌کنند.

در عرصه نظامی در اوج اقتدار و قدرت هستیم

وی تاکید کرد: فقط و فقط با ایستادگی و اتکا به نیروهای داخلی و جوانان و با توکل و با استفاده از امکانات باید مقاومت کرد.

بابایی صالح اذعان کرد: ما با مدیریت رهبری در مباحث نظامی هیچ نقصی نداریم و با اقتدار هستیم، اما در عرصه کشاورزی و سایر موارد باوجود داشتن پتانسیل، انواع امکانات و نیرو هنوز به نقطه رضایت بخش نرسیده‌ایم.

وی ادامه داد: با مدیریت خوب، دلسوزی و کمی گذشت نسبت به هم، کنار هم بودن و استفاده از نظرات رهبری به عنوان الگوی مناسب می‌توان براحتی فعالیت انجام داد و به موفقیت رسید. 

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس تصریح کرد: دشمنان صنعت ما را تحریم کردند اما کشاورزی و گردشگری قابل تحریم نیست و با تلاش و کمترین هزینه و استفاده از پتانسیل استان‌های مختلف می‌توان از راه توریسم به درآمد بالا رسید.

وی گفت: ما برای رسیدن به موفقیت به مدیریت و برنامه ریزی دقیق کوتاه مدت و بلندمدت نیاز داریم و اگر به فکر آینده نباشیم ضرر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرماندار  شهرستان نقده شوراها را معتمدین مردم دانست و افزود : ۴ سال اعتماد مردم به شما عزیزان تموم خواهد شد اما تصمیمات خارج از منیت و تعامل بین اعضای شورا و شهرداری باعث اتفاقات خوبی در منطقه خواهد شد .

محمد نوبخت نیا این همایش را یک اتحاد و همدلی بین مردم دانست و تصریح کرد : هر جا که اتحاد و همدلی باشد توسعه به همراه خواهد داشت و در طول خدمت خود ، کار جهادی برنامه ریزی کنید چون کمتر از یکسال به پایان این پارلمان شهر و روستا باقی مانده و برای مدت باقیمانده با تصمیمات خوب برای ورود به انتخابات ۱۴۰۳ با برنامه ریزی و تدبیر وارد شوید .

در این مراسم از شورای بخش شهرستان که در بین ۴۷ شورای بخش آذربایجان غربی رتبه برتر را کسب نموده بودند تجلیل شد .

همچنین در پایان از ۲۰ نفر به نمایندگی از ۲۹۰ اعضای شورای شهرستان تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • اسامه حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • پیرهادی: اتحاد جنبش‌های دانشجویی دنیا علیه ظلم اعجاز مقاومت غزه است