Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه موج دوم و سوم هجوم ملخ‌ها در راه است، خواستار تأمین اعتبار برای راه‌اندازی آمادگاه مقابله با آفت ملخ به محوریت هرمزگان شد.

به گزارش ایسنا، حسین هاشمی تختی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که با محوریت مقابله با آفت ملخ و به ریاست استاندار و با حضور معاون وزیر جهاد و رئیس سازمان حفظ نباتات کشور برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون در این راستا کارهای خوب و ارزنده‌ای علی‌رغم گرما و صعب العبور بودن مناطق انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران امر مقابله با آفت ملخ، ادامه داد: مردم نیز به این بسیج عمومی ملحق شده‌اند که نیاز است آموزش‌های لازم نیز در این راستا ارائه شود تا شاهد بروز مشکلات و چالش‌ها در باب سلامت آنها نباشیم.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه، طبق گزارش‌های موجود، باید خود را برای موج دوم و سوم هجوم ملخ‌ها نیز آماده کنیم، افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته، ملخ‌ها پس از خروج از کشور و هجوم به سمت پاکستان و هند، ممکن است مجدد به سمت ایران برگردند که باید خود را از الان برای مقابله با موج‌های بعدی آماده کنیم.

هاشمی تختی خاطرنشان کرد: آمادگی‌ها و امکانات و دستورالعمل‌ها پیرامون مقابله با آفت ملخ را باید در بازه‌های زمانی بلند مدت و حدود چهار ساله ببینیم.

هاشمی تختی اضافه کرد: از آنجایی که هرمزگان مرکز ورود ملخ‌ها به کشور است، نیازمند تأمین اعتبارات برای ایجاد آمادگاه ویژه مقابله با ملخ در این استان هستیم تا از این طریق استان‌های همجوار نیز مورد پوشش قرار گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: نباید قضیه را تمام شده فرض کرد بلکه باید با جدیت بیشتر به مقابله با این آفت ادامه داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ملخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم قدیمی؛ ترفند افراد خلخالی برای هجوم به خانه مردم!

مصطفی میرسلیم در گفتگویی با برنامه اینترنتی «سایه‌روشن» درباره خلخالی گفت: من خبر داشتم که برخی از همراهان ایشان برای اینکه مجوز ورود به یک خانه را بگیرند برخی از مواد مخدر یا موارد دیگر را به داخل منزل پرتاب می‌کردند و بعد به اهالی خانه می‌گفتند ما آمده ایم برای تفتیش و ... بالاخره این قیبل کار‌ها زیاده روی‌هایی بود که اوایل انقلاب صورت می‌گرفت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم قدیمی؛ ترفند افراد خلخالی برای هجوم به خانه مردم!
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • نگاهی آماری به بارش‌های امسال کرمانشاه
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم
  • برنامه دولت انگلیس برای مقابله با تغییرات اقلیمی غیرقانونی اعلام شد
  • هجوم آفت «ملخ شکم بادمجانی» در سمنان
  • آمریکا در حال کار بر روی یک توافق امنیتی بلندمدت با اوکراین است