Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@15:11:37 GMT

اجرای طرح سالم سازی جنگل ابر

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۴۵۸۹

اجرای طرح سالم سازی جنگل ابر

محمد جلیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به آغاز طرح سالم سازی جنگل ابر شاهرود اظهار کرد: در این طرح اردوگاهی با عنوان قائمیه ایجاد شده تا به مسافرین در جنگل ابر خدمت رسانی نماید و در کنار آن امنیت این جنگل را تامین کند.
وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده اردو‌های پایگاه‌های بسیج شهرستان نیز در جنگل ابر برگزار تا ضمن استفاده از محیط بر ارتقا امنیت اجتماعی در جنگل نیز افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود خاطر نشان کرد: مسئولیت اردوگاه به پایگاه بسیج روستای ابر سپرده شده است که با توجه به شناخت منطقه و حضور دائمی خدمت رسانی به مسافرین بهتر انجام شود.
لازم به ذکر است طرح سالم سازی جنگل ابر شاهرود در قالب طرح‌های فرهنگی اجتماعی بسیج چند سالی است که در ایام تابستان اجرا می‌شود و مورد رضایت مردم و مسافرین و دستگاه‌های متولی بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دکتر مجتبی رفیق دوست گفت: شعار جامعه جهانی دندانپزشکی دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم، عنوان شده و این پویش با هدف افزایش آگاهی جامعه درباره نقش سلامت دهان و دندان برگزار می‌شود و این پویش فرصت مغتنمی برای آگاهی رسانی به مردم و افزایش سواد سلامت دهان و دندان جامعه است.
وی از تاثیر بیماری‌های دهان و دندان در بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری دیابت، بیماری‌های تنفسی، زایمان زودرس و تولد نوزاد با وزن کم را یادآور شد و توجه به سلامت دهان و دندان در کاهش موارد ذکر شده را تاکید کرد.
سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زابل افزود: بیماری‌های دهان و دندان به عنوان شایع‌ترین بیماری‌های غیر واگیردار شناخته می‌شود، بنابراین بهره‌گیری از دیدگاه عوامل خطر مشترک در بیماری‌های دهان و دندان و سایر بیماری‌ها به کنترل هر دو دسته بیماری‌ها کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • اجرای پویش «سلامت دهان و دندان» در کردستان آغاز شد
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود