Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@02:23:58 GMT

پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۵۶۱۸

پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان ضروری است

برخوار – امام جمعه دولت آباد گفت: ایام تعطیلات تابستان در حال آغاز است و ضروری است مردم و مسئولان برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه دولت آباد اظهار کرد: تجربه ای که آمریکا از مذاکره با ایران به دست آورده، این است که با فشار تحریم، ایران را به میز مذاکره می کشاند و امتیاز می گیرد، زیر آن می زند و دوباره تحریم می کند و بعد دوباره  مذاکره می کند و امتیاز می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دولت آباد گفت: رییس جمهور آمریکا از این تجربه می خواهند استفاده کنند چرا که الآن تحریم کرده اند و می خواهند پای میز مذاکره بنشینند و از نظر موشکی و دفاعی ما را تضعیف کنند و طی یک مدت چند ساله کل قدرت جمهوری اسلامی را ضعیف کنند و به مرور زمان به اهداف خود برسند و به همین علت مقام معظم رهبری فرمودند هیچ انسان عاقلی پای میز مذاکره نمی نشیند.

وی گفت: خروج از برجام می تواند ابزار خوبی باشد برای وادار کردن آنها به انجام تعهدات خود و ایران باید به این نکته برای کاهش فشار تحریم توجه ویژه ای داشته باشد.

امام جمعه دولت آباد در ادامه اظهار کرد: ایام تعطیلات تابستان در حال آغاز است و دانش آموزان و دانشجویان تعطیل می شوند و ضروری است همه مردم و مسئولین برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزی کنند.

وی گفت: نهادهای متولی باید به این مهم یعنی تعطیلات تابستانی و پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان توجه ویژه داشته باشند و برنامه های مختلفی برای پر کردن اوقات فراغت داشته باشند.

محمود آبادی افزود: اگر اوقات فراغت جوانان و نوجوانان پر نشود، دانش آموزان و دانشجویان گرفتار فضای مجازی می شوند و از نظر اعتقادی ضربه می بینند، چرا که دشمن بیدار است و به شدّت برای انحراف نوجوانان و جوانان کار می کند، همه مردم و مسئولان خصوصاً خانواده ها، دغدغه پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و برنامه ریزی برای فرزندان خود داشته باشد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امام جمعه برخوار برخوار خطبه نماز جمعه دولت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این طرح که جشنواره علمی و مهارتی شهید فخری زاده نامگذاری شده است،  65 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه با حضور در کارگاه های آموزشی با رشته های مکانیک، پزشکی، علوم آزمایشگاهی، تأسیسات، برق، کامپیوتر، آشپزی و نجاری آشنا شدند.

قاسم فضل اللهی دبیر این جشنواره گفت: حضور دانش آموزان در این جشنواره نقش موثری در ارتقای نمرات مستمر آنها و کسب تجربه دانش آموزان برای حضور در رقابت های فنی و مهارتی کشوری دارد.

مرحله بعدی این جشنواره در تابستان امسال برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم
  • (ویدئو) جاده را آب برد، دانش آموزان به جلسه کنکور نرسیدند