Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امام جمعه موقت خرم آباد گفت:تجربه برجام نشان می دهد دل خوش کردن و مذاکره با آمریکا عاقلانه نیست.

 شمسی فر در خطبه های نماز جمعه خرم آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: از کجا معلوم مذاکره ای شود و ترامپ یا دولت بعدی آن را نقض نکند، مذاکره درد جامعه را نه تنها حل نمی کند بلکه مشکلات ما را اضافه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امنیت ما مرهون خون شهداست گفت: اگر امروز ترامپ درخواست مذاکره دارد این ثمره خون شهداست که نشان از عظمت انقلاب و ضعف آنهاست.

 امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه به مسئله دقت مردم در رفتار نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد و تصریح کرد: در ایام انتخابات متأسفانه برخی بجای ارائه برنامه برای حل مشکلات استان با ساز و آواز می خواهند آراء مردم را بدست بیاورند اما کسی که حرام خدا را رعایت نکند به درد نمایندگی مردم نمی خورد، انشاالله در انتخابات آتی از این قبیل رفتارها در استان دیده نشود.

شمسی فر به ۲۷ خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی اشاره کرد و گفت: در آن روزها سنگرسازان بی سنگر و امروز در عرصه جهاد اقتصادی جهادگران مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: امیدوارم این جهادگران در همین جنگ اقتصادی نیز مانند دوران جنگ نظامی با همین روحیه جهادی به مردم کشور خدمت کنند.

 امام جمعه موقت خرم آباد به ۳۱ خرداد سالروز شهادت شهید مصطفی چمران نیز اشاره کرد و گفت: شهید چمران می توانست بهترین زندگی را هم در داخل و در هم در خارج از کشور داشته باشد ولی راه سعادت را پیش گرفت لذا امیدوارم مسئولان هم راه آن شهید والامقام را در پیش گرفته و در جهت خدمت به مردم اقدام کنند.

انتهای پیام/ ر

مذاکره با آمریکا کاری غیر عاقلانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد

به گزارش ورزش سه، آتیلا حجازی فرزند ناصر حجازی پیشکسوت و یکی از بزرگان فوتبال ایران قرار است به عنوان سرپرست باشگاه استقلال مشغول به کار شده و حضور آتیلا حجازی در این سمت می‌تواند یک اتفاق ویژه برای پایان فصل آبی پوشان تلقی شود. او در یک گفتگوی اختصاصی با ورزش سه، درباره حضورش در باشگاه استقلال و دیدن واکنش مردم و هواداران این تیم به بازگشت یادگار ناصر خان گفت: من خودم واقعا به خاطر فضای مجازی حدس می‌زدم و می‌دانستم. با هواداران استقلال همیشه ارتباط خوبی داشتم چون همه چیز من استقلال است؛ از دوران بچگی به واسطه پدرم با استقلال بزرگ شدم.

او ادامه داد: طبیعی بود که از این اتفاق خوشحال شوم اما اینکه مورد قبول هواداران بودم بیشتر من را خوشحال کرد. چه فضای مجازی، چه تلفن‌، چه پیام و چه بیرون از مردم پیام‌های مثبتی دریافت کردم. شرمنده هستم که نتوانستم جوابگوی این میزان محبت باشم. خوشحال هستم که این مردم را در کنارم دارم و آرزوی همه ما، موفقیت استقلال است. انشاالله در سال ‌ای آتی هم از جنبه مدیریتی خبرهای خوبی را به گوش مردم برسانیم تا حداقل هواداران دغدغه نداشته باشند.

آتیلا حجازی درباره این سمت توضیح داد: برای من تایتل و عنوان هرگز مهم نیست، چون هدف ما خدمت است. به عنوان یک استقلالی فقط دنبال خدمت کردن هستیم و چون استقلالی هستم امیدوار هستم که تحت هر عنوانی به این تیم خدمت کنم. من تلاش می‌کنم تا آن چیزهایی که بر من محول می‌شود، به بهترین شکل انجام دهم. واقعا جای پدرم خالی است و لحظه‌ای نیست که به او فکر نکنم.

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به فعالیت‌های کنسرسیوم نفتی به عنوان مالک جدید این تیم گفت: هواداران که حالا پای تلویزیون یا در فضای مجازی تیم را دنبال می‌کنند، می‌دانند که تشکیلات یک تیم صرفا مربوط به زمین چمن نیست. در هر تیم هستند کسانی که پشت پرده کار کنند تا همه چیز مهیا باشد. باشگاه مشکلات و سختی‌های بیشماری دارد ولی نیت و‌ هدف مجموعه‌ای که همراه باشگاه استقلال است، این است که نام استقلال را سربلند کند. به نظرم با این حمایتی که قرار است انجام شود، هدف گذاری برای آسیا است و باید بزرگ فکر کنیم. استقلال در گذشته هم با دو قهرمانی در آسیا و حضور در فینال‌ها نشان داده. لیگ برای ما اهمیت دارد اما به اهداف بزرگ باید فکر کرد. نمی‌خواهم از پیش حرف بزنم اما مطمئن هستم این اتفاق برای باشگاه خواهد افتاد.

وی افزود: تنها چیزی که از هواداران می‌خواهیم حمایت است. از بازی پس فردا که میزبان تیم خوب ذوب آهن هستیم، امیدوار هستم حضور یکپارچه آنها را شاهد باشیم. ما نیاز داریم چون یاران اصلی ما هواداران هستند. می‌خواهم به ما در این هفته‌های پایانی کمک کنند و در کنار ما باشند.

حجازی در واکنش به احتمال قهرمانی استقلال در پایان فصل خاطرنشان کرد: من آدمی هستم که اهل کری خوانی و پیش بینی نیستم. مجموعه تلاش می‌کند تا به این اتفاق برسیم. کار سختی است و همه بر این مسئله واقف هستیم. رقیب قابل احترامی داریم و امیدوار هستم در پایان به این مسئله برسیم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره زمان مشخص شدن مدیرعامل جدید باشگاه توضیح داد: الان آقای سمیعی که بسیار انسان دلسوزی هستند در راس کار هستند و مجموعه هلدینگ که همراه ما هستند هم تلاش خوبی دارند. به هر حال مسائلی درون خانگی وجود دارد که دوست داریم سکرت بماند اما هواداران بدانند که همه دارند تلاش می‌کنند. کادرفنی به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند و باید از این کادر خستگی ناپذیر تشکر کنم. تیم پشتیبانی، مدیریت و بچه‌های تیم با وجود این همه سختی، مشغول تلاش کردن هستند. من در این ۲-۳ روز که با آنها صحبت کردم، کارهایی که برایشان انجام شده راضی کننده نبوده اما جنگیدند و هوادار باید قدرشناس این بچه‌ها باشند که علی رغم تمامی مشکلات، صدر جدول را نگه داشتند. هوادار واقعی استقلال به اعتقاد من کاری به نتیجه ندارد و عاشق تیمش است. در برد و در باخت حمایت می‌کند و با این حال می‌خواهم همه هواداران فقط حمایت کنند.

دیگر خبرها

  • احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟