Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@20:09:03 GMT

قم|جوانان نقش موثری در فعالیت های هیئت رزمندگان دارند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۷۲۷۸

قم|جوانان نقش موثری در فعالیت های هیئت رزمندگان دارند

رئیس هیئت رزمندگان اسلام با تاکید بر حضور جوانان در فعالیت های هیئت رزمندگان اسلام،گفت: این موضوع جزو اهداف ما در سال گذشته بود اما باید به آن در سال های آینده نیز توجه شود. ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،سردار علی اکبر مداحی در همایش مدیران هیئت رزمندگان اسلام که در مجتمع فرهنگی و آموزشی عمار برگزار شد، با اشاره به اهمیت مراسم معنوی اربعین اظهار داشت:طبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید به گونه ای عمل کنیم که میزبانی این واقعه بزرگ را از عراقی ها بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ابعاد مراسم اربعین حسینی افزود: باید در نظر بگیریم که ارتباط مان با عراقی ها در طول سال ادامه داشته باشد و حتی از آن ها دعوت کنیم که به ایران بیایند.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام با تاکید بر حضور جوانان در فعالیت های هیئت رزمندگان اسلام،تصریح کرد: این موضوع جزو اهداف ما در سال گذشته بود اما باید به آن در سال های آینده نیز توجه شود.

سردار مداحی گفت: باید برنامه‌های اربعین را خیلی زود تدارک ببینیم که بتوانیم مراسمات خوبی را به لطف خدا برگزار کنیم، نباید فقط در ایام اربعین به فکر برنامه ها باشیم و باید حضورمان در اربعین پررنگ باشد.

نور الله زاده کارشناس تولید و کارآفرینی نیز در این همایش گفت: باید در همه شهرها، استانها و حتی شهرستانها کسب و کارهای گوناگون را اجرایی کنیم.

وی با تاکید براینکه باید در حوزه کسب و کار تنوع کارآفرینی داشته باشیم،تصریح کرد: در بسیاری مواقع فقط یک صنعت خاص سیاست گذاری می شود، در رشد فراگیر ما نیازمند تنوع کار داریم.

غفاری مدیر هیئت رزمندگان اسلام آذربایجان شرقی و مدیر خیریه آبشار عاطفه ها در این همایش تصریح کرد: جوانان پتانسیل خیلی خوبی دارند، از بحث دانشجویان در اتاق فکر استفاده خوبی کردیم.

همایش مدیران هیئات رزمندگان اسلام کشور در قم برگزار می‌شودعزاداری رزمندگان فاطمیون در حرم حضرت رقیه(س)+عکس و فیلمرشت| موزه دفاع مقدس باعث انتقال رشادت‌های رزمندگان به نسل آینده می‌شود

وی بیان کرد: در بحث کارهای اجتماعی خیریه آبشار را راه اندازی کردیم، نزد پزشکان و داروخانه داران و دیگر اصناف می رویم از آن ها می پرسیم چند نفر را می توانند در حوزه خودشان به کار بگیرند.

مدیر هیئت رزمندگان اسلام آذربایجان شرقی بیان کرد: در تامین جهیزیه ازدواج آسان و دیگر کارها را نیز در هیئت رزمندگان فعالیت داریم. خدا را شکر مردم ما مردم خیری هستند و کار روی زمین نمی ماند.

مدیر خیریه آبشار عاطفه ها خاطرنشان کرد: هر پانزده روز یکبار جلسه برگزار می کنیم، جوانان از ایده تا عمل حرکت خوبی در استان آذربایجان شرقی شکل گرفته است امسال حدود پانصد نفر پذیرش داشتیم و از این جوانان می توانیم در راهپیمایی اربعین استفاده کنیم.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

بر این اساس حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در واکنش به حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه روستاها و خانه‌های جنوب لبنان رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز یکشنبه ساختمانی را در شهرک صهیونیست‌نشین «شتولا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی که محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بوده است، هدف گرفته و به صورت مستقیم مورد اصابت قرار داده‌اند.

همچنین رزمندگان حزب‌الله لبنان موفق شدند ساعت ۱۸ عصر امروز یکشنبه موضع نظامی صهیونیستی «رویسات العلم» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله موشکی قرار بدهند.

پیش از این نیز اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۱۰ عصر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۴۵ ظهر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع البغدادی را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

بر این اساس با احتساب دو عملیات جدید حزب‌الله لبنان، شمار عملیات‌های رزمندگان مقاومت اسلامی علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی طی روز جاری به ۴ عملیات می‌رسد.

کد خبر 6091486

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است