Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:39:43 GMT

کشورهای عربی برای تقدیم صلح به اسرائیل تلاش می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۵۹۲۹۲

کشورهای عربی برای تقدیم صلح به اسرائیل تلاش می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی تأکید کرد که یمن به عنوان یک کشور دارایِ خط مشی دموکراتیک حاضر است برای برقراری صلح عادلانه، با کشورهای مؤثر بر سر میز مذاکره بنشیند.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تأکید کرد: کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با اسرائیل تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها می خواهند با نابودی مسأله فلسطین، صلح را تقدیم اسرائیل کنند.

الحوثی همچنین در خصوص تحولات یمن نیز گفت: زمانی که قانون بین المللی به مدت ۵ سال در خواب فرو رفت، جنایتکاران، جنایتهایشان علیه یمنی ها را تشدید کردند. تنها یکی جنایت هایی که متجاوزان در یمن مرتکب شدند کافی بود تا قانون بین المللیِ مُرده را زنده کند، اما این اتفاق نیفتاد.

کد خبر 4640678

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن محمد علی الحوثی جنگ 2015 یمن اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین نوری در آیین عبادی - سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد گفت: مسئولان می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کار‌های تولیدی هدایت کنند و با حمایت‌های لازم زمینه‌های مشارکت مردم را فراهم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز کار و کارگر تأکید کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است و کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند، بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیاز‌ها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.
خطیب جمعه بجنورد در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آنها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.
امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم بداند که برای تربیت این دانش آموز کاری نکرده است.

دیگر خبرها

  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • الحوثی: وحشی‌گریِ آمریکا در حمایت از اسرائیل به حدی است که دانشجویان را سرکوب می‌کند
  • سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است
  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!