Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، شرکت فرانتلاین اعلام کرد که برای پذیرش هرگونه قرارداد جدید برای انتقال نفت خام از منطقه خلیج فارس، حداکثر درجه هشدار در نظر گرفته خواهد شد.

این شرکت اعلام کرد که نفتکش فرانت‌آلتر که روز پنجشنبه دچار حادثه شد همچنان در دریای عمان خاموش بوده و کشتی نجات در حال کمک به آن است.

منابع خبری صبح پنجشنبه (23 خرداد) از وقوع دو انفجار مهیب در دریای عمان خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی بعد روشن شد که دو نفتکش دچار حریق شده‌اند. نفتکش «فرانت آلتر» (Front Altair) با پرچم جزایر مارشال متعلق به نروژ از قطر «اتانول»‌ بارگیری کرده و «کوکوکا کوریجس» (Kokuka Courageous) با پرچم پاناما از «الجبیل» عربستان به مقصد سنگاپور، محموله «متانول» بارگیری کرده بود.

پیش از این نیز رویترز گزارش داده بود که شرکت‌های بیمه‌کننده اعلام کردند که هزینه بیمه کشتی‌هایی که در خاورمیانه تردد می‌کنند دست کم 10 درصد افزایش یافته است. (جزئیات بیشتر)

حادثه روز پنجشنبه برای دو نفتکش پیشتر نیز نگرانی‌ها درباره کاهش جریان نفت خام از یکی از مهمترین مسیرهای کلیدی کشتی رانی جهان را افزایش داده و همین موضوع باعث افزایش 4.5 درصدی قیمت نفت خام شده بود.

این حادثه حتی سبب شده تا برخی شرکت‌هایی  که نفتکش دارند هرگونه رزرو نفتکش برای حمل نفت از کشورهای حاشیه‌ای خلیج فارس را لغو کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۵۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد این نیروها یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه نیروهای مسلح یمن نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد.

طبق این بیانیه در عملیات دیگر در اقیانوس هند ناو اسرائیلی (MSC VERACRUZ) با پهپاد هدف قرار گرفته است.

به این ترتیب یمنی‌ها طی ۳عملیات دیگر در حمایت از غزه، دو ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار داده‌اند.

کد خبر 847108 منبع: تسنیم برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل یمن

دیگر خبرها

  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور
  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • هشدار سیل صادر شد؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت