Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته‌ اخلاق پس از بررسی پرونده جنجالی جعل و تخلف در آکادمی استقلال در نهایت مدیرعامل وقت و مسئول آکادمی را جمعا به ۱۵سال از فعالیت‌های فوتبالی محروم و به پرداخت جریمه نقدی یک میلیارد ریالی محکوم کرد.

به گزارش مشرق، پرونده جنجالی جعل و تخلف در سندهای اداری و مالی در آکادمی باشگاه استقلال تهران مدت‌ها است که در محافل خبری و انضباطی فوتبال مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با قاطعیت به این پرونده رسیدگی و پس از بررسی و هم‌چنین احضار متخلفان و مطلعان، حکم نهایی خود را اعلام کرد.

بر اساس حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، سیدرضا افتخاری، مدیرعامل پیشین استقلال به ۵ سال محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

صادق ورمزیار مسئول وقت آکادمی فوتبال استقلال نیز به ۱۰ سال محرومیت از تمامی فعالیت‌های فوتبالی و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

بیشتر بخوانید:

عملکرد مربیان استقلال در ۶ سال گذشته

محکومان می‌توانند به رای کمیته اخلاق اعتراض کنند و امکان تجدیدنظرخواهی در این احکام وجود دارد.

پرونده آکادمی باشگاه استقلال تهران به جهت جعل، قصور و سوء استفاده از موقعیت هم‌چنان در دادسرای فرهنگ و رسانه مفتوح است و متهمان این پرونده باید پاسخگوی جنبه‌های کیفری اتهام خود در دادسرا باشند.

در زمان مدیریت افتخاری بر باشگاه استقلال و ریاست ورمزیار بر آکادمی فوتبال استقلال، با استفاده از ابراز مجعول و دست کاری در قراردادهای برخی از بازیکنان و هم‌چنین جعل اسناد، تخلفاتی رخ داده بود که اکنون کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مدیرعامل و رییس اکادمی وقت باشگاه را در این ماجرا محکوم کرده است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری استقلال سید رضا افتخاری صادق ورمزیار کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند

به گزارش قدس آنلاین فوتبال ایران با یک اتفاق تاریخی روبرو شد،اتفاقی که هواداران فوتبال سال ها منتظر آن بودند اما هیچ وقت عملی نشد تا اینکه در سال ۱۴۰۳ سرخابی ها به بخش خصوصی واگذار شدند.

واگذاری سرخابی‌ها باعث خواهد شد تا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین چالش نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برطرف شود و سرخابی‌ها بتوانند پس از سال‌ها به صورت همزمان در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال باشگاهی قاره کهن شرکت کنند.

بلافاصله پس از واگذاری قطعی استقلال و پرسپولیس به هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیوم بانکی، این روایت به گوش رسید که سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از وزارت ورزش و وزارت اقتصاد از مالکان جدید سرخابی ها خواسته به این دلیل که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند تا پایان فصل از هرگونه تغییر مدیریت در این دو تیم خودداری کنند.

مالکان جدید پرسپولیس هم رسما اعلام کردند درویش تا پایان فصل مدیرعامل سرخپوشان باقی می‌ماند و چنین اتفاقی برای علی خطیر هم رخ می‌دهد و او هم حداقل تا پایان فصل سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • پاپیروس دو هزار ساله‌ای که احتمالا راز «آرامگاه افلاطون» را فاش می‌کند (+عکس)
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم