Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@23:53:58 GMT

دلار در بالاترین سطح شش روز اخیر

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۰۲۵۳

ساعت24 -یوان چین با انتظار خبر کاهش رشد تولیدات صنعتی این کشور در ماه می در لاک دفاعی فرو رفت و هر دلار به ازای ۶.۹۲۵۳ یوان چین مبادله شد. در برابر سایر ارزهای آسیایی، هر دلار به ازای ۱۰۸.۵۵۷۳ ین ژاپن، ۱.۳۷۱۲ دلار سنگاپور و ۱.۴۵۴۹ دلار استرالیا مبادله شد.

آمارهای جدید از وضعیت اشتغال آمریکا به صعود دلار انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش  رویترز، در آخرین روز از معاملات هفتگی، شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد به بالاترین سطح خود در طی شش روز اخیر رسید. صعود دلار پس از آن آغاز شد که شمار متقاضیان دریافت مزایای بیکاری در آمریکا باز هم زیر ۲۰۰ هزار نفر باقی ماند و آمار خوب از رشد بخش خرده‌فروشی تا حدودی از نگرانی در خصوص کاهش رشد بزرگ‌ترین اقتصاد جهان کاست.

اکنون معامله گران بیش از هر زمان دیگری منتظر کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا هستند به ویژه حالا که احتمال کشیده شدن دامنه جنگ تجاری آمریکا با چین به دیگر کشورها نظیر ژاپن و اعضای اتحادیه اروپا نیز تقویت شده است.

در برابر ارزهای اروپایی هر یورو به ۱.۱۲۱۵ دلار و هر پوند انگلیس به ۱.۲۵۸۹ دلار عقب نشستند. برخلاف یورو و پوند، فرانک سوئیس توانست موقعیت خود را در برابر دلار حفظ کند و نسبتاً بدون تغییر در مقایسه با روز گذشته و به ازای ۱.۰۰۸۰ دلار مبادله شود.

علاوه بر آمارهای اقتصادی داخل آمریکا، نگرانی‌های پیش آمده از تحولات جهانی در روزهای اخیر نیز منجر به افزایش تقاضا برای خرید دلار شد. تحلیل‌گران بانک "مورگان استنلی" در گزارشی نوشتند: تقاضای واردات در بسیاری از کشورها کاهش یافته است و نشانه‌هایی از کاهش رشد اقتصادی در مناطق مختلف بروز کرده است.

یوان چین با انتظار خبر کاهش رشد تولیدات صنعتی این کشور در ماه می در لاک دفاعی فرو رفت و هر دلار به ازای ۶.۹۲۵۳ یوان چین مبادله شد. در برابر سایر ارزهای آسیایی، هر دلار به ازای ۱۰۸.۵۵۷۳ ین ژاپن، ۱.۳۷۱۲ دلار سنگاپور و ۱.۴۵۴۹ دلار استرالیا مبادله شد.

احتمال از سرگیری مذاکرات تجاری بین چین و آمریکا در حاشیه اجلاس سران گروه بیست در ژاپن باعث شد تا ارزش پول ملی آمریکا در برابر همسایه شمالی‌اش نیز تقویت شود و هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۴۴۴ دلار کانادا مبادله شد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط سودآوری بیت‌کوین

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

به گزارش ایسنا، هش‌ریت که تحت عنوان هش‌پرایس نیز شناخته می‌شود و میانگین درآمد ماینرها به‌ازای هر تراهش را نشان می‌دهد، معیاری کلیدی برای سودآوری استخراج بیت‌کوین است. این شاخص پس از چهارمین رویداد هاوینگ که هفته گذشته به پایان رسید، به پایین‌ترین سطح بی‌سابقه‌ای سقوط کرد.

در واقع استخراج‌کنندگان بیت‌کوین پس از چهارمین رویداد هاوینگ برای حفظ سودآوری خود با مشکل مواجه هستند زیرا قیمت هش بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

چنین نرخ هش‌ریت قبل از فروپاشی صرافی اف تی ایکس نیز مشاهده شد. قیمت هش در روز جمعه ( ۲۶ آوریل) به ۵۷.۰۹ دلار کاهش یافت که این کاهش شدید قیمت هش پس از هاوینگ اخیر بیت‌کوین در ۲۰ آوریل رخ داده است.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، هش ریت به‌طور پیچیده‌ای با نوسانات قیمت بیت‌کوین و حجم کارمزد تراکنش مرتبط است، اما با تغییر در سختی استخراج بیت‌کوین، به‌طور معکوس حرکت می‌کند. در نتیجه، کاهش اخیر در قیمت هش، زمان چالش برانگیزی برای ماینرها که اکنون با افزایش هزینه‌های عملیاتی و کاهش جریان درآمد مواجه هستند را نشان می‌دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۸۳ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۳۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۵ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴.۷۳ میلیارد دلار است که ۱۸.۹۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۳۷ میلیارد دلار است که  ۸.۳۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۰.۱۹ میلیارد دلار است که ۹۲.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۴۳ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۲ هزار و ۹۶۹.۰۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۵۰ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۱۶.۸۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۰۳ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۶ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۹۲.۹۹  دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۶.۴۲ درصد افزایش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۳۶.۴۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۸۹ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۵۱۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۴۵ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۴۶۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۷۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۸۹ درصد کاهش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۲۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۰.۵۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۱۲.۷۰ درصد کاهش

۱۰-  کاردانو

قیمت: ۲۰.۴۵۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۳.۸۶ درصد کاهش

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای
  • جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟
  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین