Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@18:05:04 GMT

با پیمان‌شکن سر میز مذاکره نخواهیم نشست

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۰۷۱۵

با پیمان‌شکن سر میز مذاکره نخواهیم نشست

   

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: برخی می‌گویند تا سبک زندگی‌مان اروپایی نشود، پیشرفت نمی‌کنیم اما ما نمی‌توانیم مثل آن‌ها بشویم و ای‌کاش آن‌ها داشته‌های خود را می‌دانستند.

وی با بیان اینکه اما خمینی(ره) ما می‌توانیم را به شکل حقیقی عملی کرد و به دنیا نشان داد که ایران اسلامی بر روی پای خود می‌ایستد، تصریح کرد: ما باید بدانیم که امروز در کجا هستیم و چه اندوخته‌ای داریم که دشمن امروز از دستاوردهای ایران اسلامی به هراس افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه صنایع‌دستی در ایجاد روان سالم تأثیر بسزایی دارد، اظهار کرد: انسان ازآنچه خودش درست می‌کند، لذت می‌برد و به آن می‌بالد.

وی اضافه کرد: امروز در دنیای صنعتی و در فضای کارخانجات یکی از مشکلات، مشکل روانی است زیرا این کارگر کارخانه کار مهارتی انجام نمی‌دهد؛ پیچ سفت کردن یا جابجایی وسیله که لذتی برای انسان ندارد و او را خسته می‌کند اما اگر کار توأم با ابتکار شود هم کار خواهد هم نشاط.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه نقش صنایع‌دستی در ایجاد سلامت روان مهم و باید بررسی شود، خاطرنشان کرد: آن‌کس که نقاشی را می‌کشد نه‌تنها موقع انجام دادن کار، لذت می‌برد بلکه هر زمان آن را ببیند بانشاط می‌شود.

وی ادامه داد: باید این نقش را جدی گرفت و تنها به بعد اقتصادی صنایع‌دستی نگاه نکند بلکه باید به‌سلامت روان و نشاط جامعه اهمیت دهیم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه مشکلات روانی در جهان معاصر یکی از پرمسئله ترین کارها است، عنوان کرد: عصبانیت در یک‌لحظه ممکن است حوادثی رقم بزند که جبران‌ناپذیر باشد پس باید وجود مواردی همچون صنایع‌دستی که سبب سلامت روان شود را جدی گرفت.

وی با بیان اینکه اگر مایلیم و کار خوبی است که ترویج و توسعه صنایع‌دستی رقم بخورد باید به فکر بازاریابی آن باشیم، افزود: بازاریابی تنها صادرات نیست بلکه باید به فکر بازار داخلی هم باشیم؛ مگر تهرانی مشتری صنایع‌دستی هرمزگان نیست؟!

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه باید به فکر مکانیزمی برای بازاریابی داخلی صنایع‌دستی هرمزگان باشیم، تصریح کرد: مراکز صنایع‌دستی سراسر کشور باید باهم در ارتباط و در انتقال صنایع‌دستی هر استان به یکدیگر سهیم باشند.

وی با بیان اینکه باید تبادل صنایع‌دستی بین استان‌ها صورت بگیرد، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم صنایع‌دستی رشد کند باید زمینه مصرف آن را هرچه بیشتر و زودتر فراهم کنیم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: اگر جهاد کشاورزی اهداف خود را پیاده کند که یکی از مهم‌ترین آن توجه مردم به موضوع کشاورزی است، هم تولید و هم اشتغال در کشورمان رونق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پارچه‌نویسی مشکلی را حل نمی‌کند بلکه هزینه را بالا می‌برد، اضافه کرد: وقتی مشکل حل می‌شود که مردم ندای امسال مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید را لبیک بگویند و در عملیاتی کردن آن بکوشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه علم گاهی اوقات به‌جای از بین بردن مانع خود به مانعی برای توسعه اشتغال تبدیل‌شده است، اظهار کرد: کسی که درس‌خوانده چرا از کار کردن و فعالیت کشاورزی و دام‌پروری می‌هراسد؛ مگر کسب علم برای بهبود کارها نیست و ابتکار فرزند دانش نیست، پس چرا تنها به دنبال امضا کردن پشت میز هستیم و از کار کردن بر روی زمین‌های کشاورزی گریزانند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به‌هیچ‌وجه قابل‌اعتماد نیستند، تصریح کرد: سخنان مدبرانه و عالمانه مقام معظم رهبری در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن به‌واقع به دل نشست و شجاعت و عظمت مقام معظم رهبری و قدرت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه آمریکایی که خود به پیمان‌شکنی مشهور است چگونه می‌خواهد بار دیگر عهد ببندد، عنوان کرد: طبیعت کافران پیمان‌شکنی است و جمهوری اسلامی ایران با آمریکا هیچ‌گاه نه مذاکره می‌کند نه پیمانی می‌بندد.

وی با بیان اینکه باید به مقام معظم رهبری که از قرآن کریم الهام می‌گیرد و باقدرت سخنانش را در دنیا بیان می‌کند،افتخار کنیم، خاطرنشان کرد: کافر و وفا به عهد ناشدنی است و به دنبال راضی کردن با زبان هستند درحالی‌که با عمق جان از طرف مقابل نفرت دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در پایان بیان کرد: با پیمان‌شکن سر میز مذاکره نخواهیم نشست.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی

فرماندار شهرستان گرمی از تخصیص اعتبارات لازم در حوزه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسین مولایی در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جزو اولویت‌های اول در شهرستان گرمی است و در سال‌های اخیر اعتبارات قابل توجهی را به این حوزه تخصیص داده‌ایم.

حسین مولایی افزود: امسال نیز در چند حوزه از جمله کاوش محوطه دیگه‌ور، برگزاری جشنواره‌ها و معرفی قابلیت‌ها، آموزش صنایع‌دستی، موزه گرمی و جاده‌های گردشگری اعتبارات لازم را برای حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اختصاص می‌دهیم.

دریاچه گیلارلو ظرفیت مهمی برای گردشگری شهرستان گرمی است

در ادامه این نشست حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: دریاچه گیلارلو در شهرستان گرمی ظرفیت مهمی برای گردشگری این منطقه است و با همکاری فرمانداری شهرستان و سایر نهادهای مرتبط می‌بایست یک جشنواره برای این منطقه تعریف شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: جشنواره‌ها نقش مهمی در دیده شدن و جذب سرمایه‌گذار برای منطقه دارند و لازم است که در شهرستان گرمی نیز جشنواره‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه تعریف کنیم.

وی تاکید کرد: همچنین لازم است برای آموزش صنایع‌دستی، تولید محتوا برای معرفی ظرفیت‌ها و کاوش محوطه تپه دیگه‌ور نیز از اعتبارات شهرستانی اختصاص پیدا کند تا بتوانیم اقدامات مهمی را در این شهرستان انجام دهیم.

کد خبر 750878

دیگر خبرها

  • جشنواره چومچه خاتون در شهرستان کوثر برگزار می‌شود
  • بیمه هنرمندان صنایع دستی ابلاغ شد
  • ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند
  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین + تصاویر