Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@23:24:11 GMT

ساعت کاری ناوگان اتوبوسرانی استان یزد تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۰۸۳۳

ساعت کاری ناوگان اتوبوسرانی استان یزد تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، تغییر ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی درونشهری استان یزد از صبح امروز به صورت رسمی آغاز شد.
محمدرضا شفیعی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با اشاره به اجرای طرح تغییر ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی درونشهری از صبح امروز ۲۵ خردادماه اظهار داشت: این طرح تا روز سی و یکم مردادماه سال جاری ادامه دارد و ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی هم از ۵ و ۳۰ دقیقه صبح خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دلایل تغییر ساعت کاری ناوگان اتوبوسرانی درونشهری استان اشاره و خاطرنشان کرد: به استناد مصوبات هیئت وزیران و ابلاغ نامه استانداری یزد در مورد تغییر ساعات کار در فصل گرما و مدیریت مصرف انرژی، ساعت کار ناوگان اتوبوسرانی درونشهری در استان را تغییر دادیم تا به نوعی در راستای دست‌یابی به اهداف مورد گام موثری برداشته باشیم.
شفیعی با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی درونشهری در روز‌های عادی از ساعت ۶ صبح الی ۲۱ برای خدمت‌رسانی به شهروندان فعالیت خود را شروع می‌کنند اضافه کرد: گشت‌های نظارت و بازرسی و همچنین تمامی مسئولان اجرایی برای نظارت بر عملکرد و خدمات ناوگان درونشهری در پایانه‌ها و نقاط مختلف مستقر خواهند شد.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا

 با فرارسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان، ساعت پخش برخی از مجموعه ها از ساعت ۱۹ به ساعت ۲۱ تغییر کرد.

بر این اساس مجموعه «پوآرو» ساعت ۱۹ پخش می شود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند. این مجموعه در ساعات یک بامداد، ۷ و ۱۳ روز بعد بازپخش می شود.

با اتمام مجموعه «جامیونگ گو»، مجموعه داستانی «بروسلی» ساعت ۲۱ روی انتن رفته است. این مجموعه درباره زندگی ورزشی و هنری بروس لی از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است.

بازپخش این مجموعه هم ساعات ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی