Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز (شنبه) پایگاه خبری "حقین. آذ" جمهوری آذربایجان، این نماینده کلیسای گرجستان اتهامات خود علیه سفیر آمریکا را به دنبال تظاهرات شب گذشته جمعی از هواداران همجنسگرایی در مرکز تفلیس مطرح کرد.

ایساکادزه برگزاری تظاهرات همجنس بازان در گرجستان را غیرقابل قبول خواند و سفیر آمریکا در تفلیس را به دخالت مستقیم در امور داخلی گرجسستان متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری "نیوز گئورگیا" گرجستان، تلاش هواداران همجنسگرایی برای برگزاری تظاهرات در مرکز تفلیس منجر به برگزاری همزمان تظاهرات مخالفان همجنس بازی و تشدید اوضاع در پایتخت گرجستان شد.

شب گذشته تلاش مخالفان همجنس بازی در گرجستان برای متفرق ساختن تظاهرات حامیان همجنسگرایی اوضاع مرکز تفلیس را متشنج کرد و پس از دخالت پلیس چند نفر نیز بازداشت شدند.

در این حال کلیسای گرجستان با صدور بیانیه‌ای با اشاره به پی آمدهای نامطلوب تظاهرات حامیان همجنسگرایی برای جامعه این کشور از دولت تفلیس خواستار جلوگیری از آن شد.

کلیسای گرجستان همچنین از سفارتخانه و نمایندگی‌های دیپلماتیک کشورهای خارجی فعال در تفلیس خواست تا از موضع گیری محتاطانه در رابطه با این مساله حساس خوداری کنند.

تلاش حامیان همجنسگرایی در سال ۲۰۱۳ برای برگزاری تظاهرات در تفلیس به خشونت کشیده شده بود و در جریان آن ۳۰ نفر نیز مجروح شده بودند.

خاورم ** ۳۳۷*۱۲۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا باكو آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین خانه رئیس دانشگاه کلمبیا را محاصره کردند+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری عربی۲۱، صدها نفر از حامیان فلسطین و غزه ضمن برگزاری تظاهرات شبانه خانه «نعمت شفیق» رئیس دانشگاه کلمبیا را در نیویورک آمریکا محاصره کردند.

دانشجویان و فعالان در نیویورک در مقابل خانه رئیس دانشگاه کلمبیا تظاهرات کردند تا موضع وی را در مخالفت با تحصن دانشجویان در دانشگاه در حمایت از فلسطین و غزه محکوم کنند.

تظاهرکنندگان علیه نعمت شفیق شعار «شرمت باد» سر دادند، زیرا او با خواسته‌های معترضان مخالفت کرد و از پلیس خواست تا در ۱۸ آوریل آنها را به زور متفرق کند.

کد خبر 6095721

دیگر خبرها

  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • حامیان فلسطین خانه رئیس دانشگاه کلمبیا را محاصره کردند+ فیلم
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • تشدید اعتراضات در مقابل پارلمان گرجستان
  • حمله معترضان گرجستانی به پارلمان در اعتراض به لایحه «عوامل خارجی»
  • واکنش مقام اتحادیه اروپا به حوادث گرجستان
  • تظاهرات حامیان فلسطین در شهر‌ها و دانشگاه‌های آمریکا