Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا افتخاری، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: محرومیتی که کمیته اخلاق برای من در نظر گرفته است، خدشه‌ای به اعتبارم وارد نمی‌کند.

به گزارش تسنیم، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سیدرضا افتخاری و صادق ورمزیار به دلیل جعل امضا برای قرارداد بازیکنان رده‌های پایه باشگاه استقلال، به ترتیب به مدت پنج و 10 سال از فعالیت‌های مربوط به فوتبال محروم خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدرضا افتخاری، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در واکنش به این محرومیت اظهار داشت: خودم را از فوتبال کنار کشیده‌ و در واقع محروم کرده‌ام. با این اوصاف نیازی نبود محرومم کنند! اینها احتمالاً شناختی روی من و سابقه‌ام ندارند و تازه به فوتبال آمده‌اند.

وی افزود: زمانی که برای جام جهانی فوتسال به کلمبیا رفتم، صادق ورمزیار قرارداد بازیکنان رده‌های پایه را به جای من امضا می‌کرد. این اتفاق در زمان بهرام افشارزاده هم افتاده بود و به جای مدیرعامل، قراردادها را امضا می‌کردند. زمانی که با تیم ملی فوتسال بودم، ورمزیار به جای من امضا کرده بود و زمانی که متوجه این مسئله شدم، اعلام کردم که پای هیچ برگه‌ای را امضا نکرده‌ام و هر برگه‌ای را که امضا شده است، بیاورید تا خودم امضا کنم. پس از آن، حراست و کمیته اخلاق ورود کردند و ورمزیار را خواستند و حتی با او برخورد شد.

مدیرعامل پیشین استقلال با تأکید بر اینکه این اتفاق هیچ ارتباطی به او نداشته است، خاطرنشان کرد: روحم از ماجرای رخ داده خبر نداشت. به دوستان در کمیته اخلاق هم گفته بودم که پرونده ارتباطی به بنده ندارد. این رأی قابل اعتراض است و به کمیته استیناف خواهد رفت. علت اینکه چرا با وجود توضیحات محرومم کرده‌اند، نمی‌دانم، اما موضوع کاملاً روشن است. این چیزها خدشه‌ای به اعتبارم وارد نمی‌کند. 30 سال برای این فوتبال زحمت کشیده‌ام، آن هم زمانی که آقایان به دنیا نیامده بودند. یک نفر خواسته با چنین رأی خودش را مطرح کند، اما خدا جای حق نشسته است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: افتخاری استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید با توجه به شرایط جدول و وضعیت آبی‌پوشان، شاگردان نکونام مسیر هموارتری برای قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم دارند. - اخبار ورزشی -

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره توقف استقلال در تبریز مقابل تراکتور اظهار داشت: بهترین اتفاق حفظ صدرنشینی استقلال در جدول بود. هر دو تیم با ذهنیت نباختن وارد زمین شدند. تراکتور بعد از تغییرات کادرفنی‌اش شرایط بهتری پیدا کرد و نمی‌خواست در خانه‌ بازنده باشد. با توجه به اینکه پرسپولیس و سپاهان هم در این هفته با هم بازی داشتند، استقلال با عِلم به این موضوع که ممکن است پرسپولیس 3 امتیاز را نگیرد، در بازی با تراکتور ابتدا به فکر نباختن بود و اگر فرصتی پیش می‌آمد و به برتری هم می‌رسید که نتیجه‌ ایده‌آل آبی‌پوشان رقم می‌خورد.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

 

 وی در واکنش به این موضوع که هر دو بازی بزرگ هفته کیفیت خوبی نداشت و 4 تیم بالای جدول انتظارات را برآورده نکردند، گفت: هرچه به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم، حساسیت بازی‌ها بالاتر می‌رود، همین موضوع سبب می‌شود تیم‌ها با احتیاط بیشتری بازی کنند و 2 بازی تهران و تبریز بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

بازیکن پیشین استقلال در پاسخ به این سؤال که در فاصله 5 هفته تا پایان لیگ شانس قهرمانی استقلال چقدر است؟ تصریح کرد: برای قهرمانی همه چیز دست خود استقلال است و مسیر تیم جواد نکونام نسبت به پرسپولیس هموارتر است. استقلال با توجه به اختلاف یک امتیازی‌ در صدر جدول اگر بازی‌های پیش روی خودش را با پیروزی پشت سر بگذارد قهرمان می‌شود، هر چند بازی مقابل تیم‌هایی مثل فولاد و نساجی که در پایین جدول قرار دارند و برای سقوط نکردن بازی می‌کنند، خیلی خطرناک است و استقلال باید خیلی مراقب باشد.

 ورمزیار درباره برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال عنوان کرد: تغییرات مدیریتی باشگاه استقلال ممکن است به سود این باشگاه باشد یا برعکس، باعث شود تیم صدمه ببیند. تغییرات شاید مانند یک شمشیر دولبه عمل کند. گذشت زمان همه چیز را مشخص می‌کند و باید صبر کنیم و ببینیم برکناری خطیر به سود استقلال تمام می‌شود یا خیر. نباید زود عکس‌العمل نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است