Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رضاعلی خلفی، معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزعلمیه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به اینکه فراخوان ثبت ‌نام حوزه علميه برادران زنجان از 15 بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده و تا 30 فرودین سال جاری ادامه داشت، اظهار کرد: امسال برای نخستین بار شرط معدل برای ثبت‌کنندگان در نظر گرفته شده بود و از سه سطح سيكل، ديپلم و بالاتر از آن پذيرش از داوطلبان صورت می‌گرفت كه بايد حائز شرايط مثل نداشتن سوء‌سابقه و شرايط اختصاصی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه شرط ما کیفی‌گزینی است و همین مسئله باعث شده فاقد صلاحیت‌ها وارد حوزه نشوند؛ در واقع آن جمعیت کیفی وارد حوزه شوند و استعداد تحصیل در حوزه را داشته باشند، ادامه داد: امسال شرط معدل از شرایط ویژه و اختصاصی ثبت‌کنندگان بود که افراد زیر دیپلم  باید معدل بالای 16 را دارا بوده و برای دیپلم نیز بالای 14 در نظرگرفته شده بود. معدل ورودی به حوزه در مقاطع سیکل، دیپلم و دانشگاهی در رشته‌های مختلف تجربی، ریاضی و سایر موارد به نسبت استانها فرق می‌کند.
معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزعلمیه برادران استان زنجان بیان کرد: محدوديتی در پذيرش افراد وجود نداشته و همه داوطلبان با كسب امتيازات بالا در آزمون كتبی و مصاحبه علمی و همچنين معدل‌های بالا می‌توانند مشغول به تحصيل در حوزه‎های علميه استان شوند.
حجت‌الاسلام خلفی با بیان اینکه میزان پذیرش افراد در حوزه علمیه این استان مشخص نشده و افراد باتوجه به آزمون، معدل سال‌های گذشته و مصاحبه علمی برای تحصیل در حوزه علمیه پذیرش خواهند شد، یادآورشد: مصاحبه علمی داوطلبان پذیرش حوزه علمیه از 25 خرداد آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان حوزه علمیه داوطلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول

 عبدالرسول پورعباس، امروز در حاشیه مراسم نکوداشت استاد نمونه کشوری در جمع  خبرنگاران در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت گفت: کنکور ۱۴۰۳ ماه یکی از ایمن ترین آزمون های سراسری بود و با صحت کامل برگزار شد واقعا مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه های زیرزمینی را که داوطلبان را اغفال می کنند نخوردند. 

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند  دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند. 

پورعباس گقت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود‌‌ ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل داده شدند. 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به اینکه این داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب چه بوده، گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات های تجدید نظر  ارجاع می‌شوند و  معمولا برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم. 

وی گفت: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای شهرستان‌ها دوباره برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس