Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:33:41 GMT

شهرداری تهران: سگ کشی نداریم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۷۷۶۵

شهرداری تهران: سگ کشی نداریم

به گزارش ایرنا، حمیدرضا تحصیلی روز شنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه از کمپ ویژه سگ های ولگرد در نزدیکی آرادکوه گفت: برخی حامیان حیوانات مدتی نسبت به نحوه جمع اوری سگ های ولگرد ابراز نگرانی کردند اما اعلام می کنیم که در این قرنطینه برای بازدید عموم باز است.
وی ادامه داد: متاسفانه برخی حامی نماها دست به تجمع زدند اما حامیان واقعی با دعوت شرکت به این کمپ آمدند و کمک یار ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تحصیلی در خصوص نحوه جمع اوری سگ های ولگرد نیز گفت: ابتدا سگ بیهوش و با خودروهای ویژه به این کمپ در نزدیکی ارادکوه منتقل شده و پس از نگهداری در قرنطینه و انجام معاینات پزشکی، در نهایت عقیم و پلاک کوبی می شوند.
به گفته این مقام مسئول، در این روند اگر سگی مریض باشد نیز خدمات پزشکی دریافت و به محیط بازگردانده می شود.
وی تاکید کرد: سگ کشی نداریم مگر اینکه به تشخیص دامپزشک سگی قابل معالجه نباشند.

طراحی سامانه برای سگ های پلاک کوبی شده

تحصیلی در ادامه به طراحی سامانه ای برای سگ های پلاک کوبی اشاره کرد و گفت: پس از راه اندازی این سایت به شهروندانی که متقاضی نگهداری سگ هستند به رایگان سگ داده می شود.
وی افزود: هم اکنون ۲۱۷ سگ بدون صاحب در این کمپ نگهداری می شوند.
مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران همچنین به فعالیت برخی حامی نمایان اشاره کرد و گفت: این افراد سگ را بدون عقیم سازی، پلاک کوبی می کنند که این امر علاوه بر اختلال در کار شرکت موجب افزایش این سگ ها می شود.
وی همچنین تصریح کرد که حدود یکهزار سگ در ماه به کمپ وارد و همان عدد نیز پس از مراحل گفته شده از این کمپ خارج و در نهایت در اطراف تهران از جمله تلو رها می شوند.
تحصیلی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا نمونه بیماری هاری در این سگ ها دیده شده نیز گفت: چند سگ مشکوک به هاری به کمپ وارد شد اما در معاینات مشخص شد که هار نیستند.
تهرام/۹۳۴۳/‏/‏۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فوت سه نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش مرادی در خصوص حادثه واژگونی پراید در اتوبان قزوین به تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین- تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۳ در محل حاضر ‌شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این واژگونی ۲ زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان