Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@17:51:07 GMT

واژگونی خودروی پراید در تاکستان یک کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۲۰۲۹

واژگونی خودروی پراید در تاکستان یک کشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: واژگونی خود رو در محور قدیم تاکستان-آبگرم یک کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید روبروی شهرک صنعتی خرمدشت مأموران انتظامی و پلیس راه بلافاصله در محل مورد نظر حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این حادثه یک نفر از سرنشینان (یک زن) به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و ۲ نفر سرنشین دیگر خودرو به دلیل مصدومیت شدید توسط عاومل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ بیگلری افزود: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی پراید به میزان ۵۰ درصد و عدم ایمن‌سازی راه از سوی اداره راه و شهرسازی شهرستان تاکستان به میزان ۵۰ درصد اعلام کردند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره راه و شهرسازی پلیس راه پلیس راه استان تصادف خودرو قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودوری «بن گویر»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نتیجه واژگونی خودروی خود راهی بیمارستان شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات ضد صهیونیستی در رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد.

هنوز گزارشی از وضعیت جسمی وی منتشر نشده است.

کد خبر 6089305

دیگر خبرها

  • فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز
  • لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل + فیلم
  • تصاویری جدید از زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو
  • واژگونی خودوری «بن گویر»
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت