Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:07:12 GMT

کرمانشاه امن ترین استان کشور است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۴۵۷۵

کرمانشاه امن ترین استان کشور است

به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در مجتمع رفاهی و خدماتی بعثت، پیش درآمد یک توسعه پایدار و پیشرفت را امنیت دانست و افزود: این امنیت اکنون در استان وجود دارد و از برکت وجود امنیت شاهد جذب سرمایه گذاری و فراهم شدن فرصت های توسعه ای هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه کرمانشاه یکی از استان های بنیاد کشور است، گفت: در ۲ سال اخیر با جذب سرمایه گذاری و تلاش های فراوان شاهد سیر نزولی بیکاری در استان هستیم.
وی با بیان اینکه در استان هایی که نرخ بیکاری بالایی دارند انتظار این است که آسیب های فرهنگی و اجتماعی فراوانی نیز داشته باشد، گفت: با هم افزایی بسیار خوب نیروی انتظامی و دستگاه های فرهنگی و متولی شاهد سیر نزولی آسیب های اجتماعی در استان نیز هستیم.
استاندار کرمانشاه در ادامه از زحمات و تلاش های سردار امان اللهی فرمانده قبلی نیروی انتظامی استان قدردانی کرد و گفت: ایشان در جریان زلزله، ناآرامی های دی ماه ۹۶ و سیل کارنامه خوبی از خود بر جا گذاشت.
بازوند همچنین برای سردار علی اکبر جاویدان فرمانده جدید انتظامی استان کرمانشاه آرزوی موفقیت کرد و افزود: مردم از شما به عنوان فرمانده بومی، تقویت نیروی انتظامی و مرزبانی انتظار نگاه ویژه ای دارند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد.
۳۰۳۳/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمانشاه امنیت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله که در اختلاف ملکی اقدام به قتل کرده‌بود، در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد رستمی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان