Web Analytics Made Easy - Statcounter

امشب برنامه «پایش» با موضوع انحصارات موجود در اعطای مجوز به مشاغل حرفه‌ای و ظرفیت اشتغال‌زایی آن، به روی آنتن می‌رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امشب برنامه «پایش» با موضوع انحصارات موجود در اعطای مجوز به مشاغل حرفه‌ای و ظرفیت اشتغال‌زایی آن، از ساعت ۱۹:۴۵ به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
کارشناس این بخش از برنامه مهدی سلیمی‌زاده خواهد بود تا دقیقا شرح دهد چه مشاغلی مشمول این انحصارات می‌شود و چگونه اشتغال‌زایی در این بخش را تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، با سرهنگ تزار پیرامون اعطای مجوز آموزشگاه‌های رانندگی صحبت خواهد شد.
در بخش پایانی برنامه آقای علی سالک نجات مهمان برنامه پایش خواهند بود. علی سالک کارآفرین این هفته برنامه پایش، از بزرگترین تولیدکنندگان صنایع غذایی کشور است. او با بیش از ۷۰ سال سابقه؛ تا کنون توانسته است به بیش از ۶۰ کشور دنیا محصولات خود را صادر کند.
«پایش» به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی و سردبیری محمد عنبری، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که امشب ساعت ۱۹:۴۵ با اجرای محمد دلاوری به‌طور زنده پخش خواهد شد.
برنامه «پایش» هر هفته یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۹:۴۵ به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال جلسه‌ای با بازیکنان این تیم برای امضای مربوط به مسایل مجوز حرفه‌ای داشته اما حالا خبرهای تکمیلی حکایت از آن دارد که این جلسه مربوط به آپشن قراردادها بوده و ربطی به مجوز نداشته است.

پیش از این علی خطیر مدیرعامل سابق استقلال و همکارانش به گفته خودشان، تمام مدارک و اسناد مربوط به مجوز حرفه‌ای را روی سیستم بارگزاری کرده‌اند و قرار است به زودی بررسی نهایی توسط کمیته حرفه‌ای سازی روی آنها صورت بگیرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903154

دیگر خبرها

  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم