Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- کنفدراسيون فوتبال آسيا، آمار پرتماشاگرترين تيم‌هاي قاره کهن را در ليگ قهرمانان آسيا اعلام کرد.
به گزارش آريا، کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) آمار پرتماشاگرترين تيم‌هاي اين قاره را در ليگ قهرمانان آسيا اعلام کرد که بر اين اساس، گوانگجو اورگرانده چين با مجموع 1.591.263 تماشاگر در رده نخست قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپوليس ايران با 1.481.650 نفر در رده دوم و استقلال ايران با 1.435.001 نفر در رده سوم قرار گرفتند. تيم الهلال عربستان هم با 1.381.727 تماشاگر، چهارم آسياست.
مسابقات ليگ قهرمانان آسيا از سال 2003 و با فرم و شکلي جديد آغاز به کار کرد و تيم هاي شرق آسيا موفق به کسب بيشترين عناوين قهرماني در اين رقابت ها شده اند. از اين رو، توييتر رسمي ليگ قهرمانان آسيا، چهار تيم پرتماشاگر تاريخ اين مسابقات در بازي هاي خانگي را مشخص نمود که نام دو تيم ايراني در اين فهرست به چشم مي خورد. با اعلام رسمي AFC Champions League ليگ از فصل 2003 تا کنون تيمي که بيشترين تماشاگر را در بازي‌ هاي خانگي در ورزشگاه داشته است، معرفي شد. بر اين اساس تيم گوانگژو چين به عنوان پرتماشاگرترين تيم تاريخ اين رقابت ها لقب گرفت. گوانگژو چين با 1,591,263 تماشاگر در بازي هاي خانگي خود از سال 2003 تاکنون، به عنوان پرهوادارترين تيم تاريخ ليگ قهرمانان آسيا معرفي شد. ميانگين 40,802 تماشاگر در هر بازي خانگي براي تيم ببرها (لقب تيم گوانگژو) به ثبت رسيده تا آن ها اين افتخار مهم را از آن خود نمايند.
در جايگاه دوم پرتماشاگرترين تيم هاي تاريخ مسابقات ليگ قهرمانان آسيا نام پرسپوليس ايران ديده مي شود. هواداران پرسپوليس با ثبت 1,481,650 تماشاگر رتبه دوم آسيا و اول منطقه غرب را به خود اختصاص داده اند.
جايگاه سوم باز هم متعلق به يکي ديگر از نمايندگان فوتبال کشورمان بوده است. استقلال ايران با 1,435,001 هوادار به عنوان سومين تيم پرهوادار قاره کهن در مهم ترين مسابقات باشگاهي آسيا انتخاب شد تا بدين ترتيب در بين پرتماشاگرترين تيم هاي تاريخ ACL نام دو تيم پرهوادار فوتبال ايران ديده شود.
و در آخر رتبه چهارم اين مسابقات به نماينده ريشه دار فوتبال آسيا يعني الهلال عربستان رسيد. اين تيم عربستاني با 1,381,727 هوادار به عنوان چهارمين تيم پرتماشاگر آسيا در بازي هاي خانگي اش و سومين تيم غرب آسيا پس از پرسپوليس و استقلال قرار گرفت.
فارغ از اينکه قرار گرفتن نام دو تيم ايراني در فهرست پرتماشاگرترين‌هاي قاره کهن، قابل پيش‌بيني و مايه افتخار است، بايد توجه داشت که چند سال است که تيم‌هاي ايراني از ميزباني تيم‌هاي عربستاني محروم هستند و چه بسا اگر اين موضوع وجود نداشت، اکنون پرسپوليس و استقلال، به جاي رده دوم و سوم، جايگاه نخست اين فهرست را از آن خود مي‌کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپوليس استقلال ليگ قهرمانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات موفق شد در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه از سد تیم پرستاره الهلال عبور کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

الهلال که هزینه زیادی طی چند سال اخیر انجام داده و ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال را به خدمت گرفته، نتوانست برای چهارمین سال متوالی راهی فینال شود و این موضوع برای این تیم و هوادارانش یک شکست محسوب می‌شود.

از سال ۲۰۱۷ تا قبل از فصل جاری، فقط دو تیم پرسپولیس و الهلال از غرب آسیا به فینال رسیده بودند و امسال با صعود العین به فینال، سلطه ۷ ساله این دو تیم به پایان رسید. در ۷ سال اخیر الهلال ۵ بار و پرسپولیس هم ۲ بار راهی فینال شده بودند.

قرمز‌های پایتخت ایران در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به ترتیب با هدایت برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل محمدی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شدند، ولی هر دو بار در کسب عنوان قهرمانی ناکام بودند و دستشان به جام نرسید. سرخ‌پوشان در فینال‌ها به ترتیب مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی شکست خوردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است