Web Analytics Made Easy - Statcounter

این طرح ها شامل سرمایه گذاری برای احداث چهار مجتمع خدمات رفاهی در محورهای ارتباطی قزوین، بویین زهرا، اشتهارد و همدان، در نشست بررسی موانع و مشکلات سرمایه گذاران استان قزوی، بررسی شدند.

طرح خانم مکریان با عنوان احداث جایگاه سوخت در بلوار صنعت، طرح رستگار طالقانی با عنوان مجتمع خدمات رفاهی قزوین-زنجان، طرح مرتضی ابراهیمی با عنوان مجتمع خدمات رفاهی ترنج و طرح شرکت قازیان کوه چالی با عنوان آوای آوج از مواردی بود که در نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست ۱۲ نماینده از دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند و موانع ترانزینی، سرمایه گذاری و مجوزهای شهرداری را بررسی کردند.

مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین ریاست این نشست را به عهده داشت.

۶۰۱۲*۹۹۲۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رفع موانع سرمایه گذاری اقتصادی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برای اجرای طرح آمایش سرزمین در شهرستان میاندوآب به ریاست فرماندار برگزار شد

بروزسانی و تطبیق سند آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب با سند ملی آمایش سرزمین استان آذربایجانغربی با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه‌های اقتصادی، استفاده از پتانسیل‌های طبیعی برای توسعه کشاورزی، گردشگری، تقویت مدیریت و ارائه خدمات شهری مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان