Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@13:16:53 GMT

سرپرست کشتی در سوییس؛ تهدیدها رفع می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۶۵۱۹

سرپرست کشتی در سوییس؛ تهدیدها رفع می‌شود؟

سرپرست فدراسیون کشتی برای ملاقات با رییس اتحادیه جهانی راهی سوییس شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که نناد لالوویچ از چندی پیش در نامه ای به سرپرست فدراسیون کشتی، از بدهی های بین المللی سنگین ایران خبر داده بود، قرار است در جلسه ای به زودی در این باره بحث هایی صورت بگیرد.


در نامه رییس اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون ایران رسما تهدید شده بود که در صورت عدم پرداخت بدهی‌ها نمی‌تواند کشتی‌گیرانش را در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ شرکت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی، برای دیدار با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی، صبح امروز (یکشنبه) راهی کشور سوئیس شد.


طبق اعلام فدراسیون، نعمتی در این دیدار که در مقر اتحادیه جهانی کشتی برگزار می شود، در مورد مسائل روز کشتی با لالوویچ گفت و گو خواهد کرد.


باید دید سفر سرپرست فدراسیون کشتی که آخرین روزهای حضورش در فدراسیون را سپری می کند، چه بهره ای برای کشتی ایران خواهد داشت.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی درگذشت + سوابق

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار داشت که امروز در ۷۴ سالگی دارفانی را وداع گفت.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد. قرار است پیکر میرواحدی در ایران به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229920 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • شنبه؛ جلسه سرنوشت‌ساز داوران معترض UWW
  • ناصر میرواحدی درگذشت + سوابق
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی درگذشت
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش ۱.۵ میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور جهانی
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!