Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@05:18:09 GMT

۹۰ تعاونی راکد در اردبیل به چرخه فعالیت بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۷۸۵۴

۹۰ تعاونی راکد در اردبیل به چرخه فعالیت بازگشت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده سال گذشته ۹۰ شرکت تعاونی در سطح استان به چرخه فعالیت بازگشتند. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نشست مدیران و روسای شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل با تیم ارزیابی فضای عمومی و ادواری وزارت تعاون و کار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در این نشست اظهار داشت: افزایش بازرسی از واحدهای کارگری، کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های مراجع حل اختلاف و الکترونیکی کردن دادخواست‌های کارگری از عملکرد شاخص اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در حوزه روابط کار است.

قاسم رحیمی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف از اولویت‌های ما است، گفت: در این راستا در سال گذشته با عارضه‌یابی مشکلات شرکت‌های تعاونی 90 عدد  از واحدهای تعاونی به چرخه فعالیت برگشتند.

اردبیل| بیشترین تعاونی‌های اردبیل در بخش کشاورزی فعال است95 تعاونی جدید اقتصادی در لرستان تشکیل شدزاهدان| بی‌توجهی مدیران به تعاونی‌ها عامل بسیاری از مشکلات کشور است

وی با اشاره به صادرات محصولات تولیدی تعاونی‌ها بیان کرد: رشد چمشگیر صادرات شرکت‌های تعاونی از 11 به 40 میلیون دلار در سال قبل یکی از موفقیت‌های برجسته حوزه تعاون بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: اردبیل جزو استان‌های برتر به لحاظ عملکرد کیفی در حوزه اشتغال پایدار روستایی بوده و راه‌اندازی پنجره واحد اشتغال استان و صدور الکترونیکی مجوز مشاغل خانگی از اقدامات مطلوب در این حوزه است.

رحیمی تصریح کر: احداث سه زمین چمن مصنوعی در استان و استفاده از پنل‌های خورشیدی و بازسازی مجموعه‌های ورزشی، توسعه سامانه یکپارچه‌ اداری و مالی، استقرار میز خدمت به صورت الکترونیکی و فیزیکی و کسب عناوین برتر در حوزه مدیریت اجتماعی به سبب تلاش و تعامل بسیار بالای هم کاران این اداره کل است.

سرپرست تیم بازرسی فضای عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست اظهار کرد: بررسی وضعیت فضای عمومی اداره کل و سازمان‌های تابعه از سال 94 بر اساس معیارهای ویژه مورد انجام قرار گرفت.

جعفرنژاد از احصا و انجام نظارت و بازرسی‌ها در چهار سطح خبر داد و گفت: با بررسی ویژه و کارشناسی شده شاهد موارد عدم مصداق در دستگاه‌ها در جریان این بازرسی‌ها نخواهیم بود.

وی بیان کرد: ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی و فنی حرفه‌ای، بانک‌های رفاه کارگران، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید، تامین اجتماعی و مدیریت درمان و صندوق بازنشستگی و صندوق بیمه اجتماعی روستایئان کشاورزان و عشایر در گروه‌های مشترک بازرسی می‌شوند.

سرپرست تیم بازرسی فضای عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: برای جلوگیری از هرگونه تضییع حقوق نتیجه بازرسی‌ها به صورت کیفی در چهار سطح عالی، خوب، متوسط و ضعیف مشخص خواهد شد.

مشاور دفتر امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست گفت: تمام تلاش ما و همکاران این خواهد بود که هیچ حقی از استان تضییع نشود و به روشنی عملکردها در این حوزه مورد بررسی قرار گیرد.

طاهری هدف از انجام بازرسی‌ها و نظارت را در راستای انتقال تجارب موفق، سنجش عملکرد و برقراری فضای رقابتی در جهت ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع عنوان کرد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمیو یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نیت شر پشت یک پیامک | مراقب این نوع پیامک‌ها باشید

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 846837 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن)

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ