Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:17:37 GMT

دستگاه‌های اجرایی ۱۰ درصد برق البرز را مصرف می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۸۰۲۴

دستگاه‌های اجرایی ۱۰ درصد برق البرز را مصرف می‌کنند

به گزارش ایرنا، بهنام بیات روز یکشنبه در همایش «مدیریت مصرف برق یک مسئولیت اجتماعی» که در سالن اجتماعات شرکت توزیع برق البرز برگزار شد، اظهارداشت: تلاش می‌شود با کاهش سه درصدی مصارف دستگاه‌های اجرایی به اهدافمان در سال جاری برسیم.

وی ادامه داد: مدیریت مصرف برق نیازمند یک رویکرد اجتماعی است که کاهش مصارف انرژی نیازمند مشارکت همگانی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول هدف از برگزاری این همایش را استفاده دستگاه‌های اجرایی از وسایل سرمایشی مناسب اعلام کرد و گفت: همایش مذکور به صورت علمی و اجتماعی برگزار شد.

بیات خاطر نشان کرد: در این همایش راهکارهایی ارائه شده تا بتوان بدون خدشه به رفاه و آسایش کارکنان دستگاه‌ها، صرفه جویی در مصرف برق انجام شود.

وی گفت: تلاش صنعت برق بر این است که خاموشی در ساعات پیک مصرف امسال وجود نداشته باشد اما از آنجا که تجهیزات برق ممکن است در دمای بالای ۳۸ درجه تنش داشته باشند امیدواریم با اصلاح الگو و مدیریت مصرف بتوانیم از این پیک بدون خاموشی عبور کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در بخشی دیگر از سخنانش با بیان انیکه رشد مصر ف برق در البرز ۸.۶ درصد است، افزود: پیش بینی شرکت توزیع نیروی برق برای مصرف در زمان پیک هفت درصد است.

وی بیان داشت: امروزه استفاده از تجهیزات دیجیتالی والکترونیکی سبب افزایش مصرف برق شده است.

بیات اظهارداشت: تلاش شده آموزش‌های اصلاح الگوی مصرف را در اختیار صنعتگران قرار دهیم تا چرخه صنعتگران بیشتر بچرخد.

این مسئول میزان مصرف برق صنایع استان البرز را ۳۵ درصد اعلام کرد و گفت: بیشترین برق استان توسط صنایع مصرف می‌شود.

در این همایش یک روزه که شمار زیادی از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان البرز حضور داشتند از طرح‌های سامانه پایش و کنترل بار شرکت توزیع نیروی برق البرز رونمایی شد.

شرکت توزیع برق استان البرز یک میلیون و ۳۲۵ هزار مشترک دارد.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه محمدی فلاح گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از هشت میلیارد ریال فطریه توسط بهزیستی البرز از مراکز دولتی و غیر دولتی و مؤسسات خیریه، با نظارت و پیگیری ادارات بهزیستی در شهرستان‌های استان جمع‌آوری شده و اولویت به اختصاص دادن فطریه به نیازمندان همان منطقه و محله بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز بیان کرد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان و در قالب پویش سراسری مثبت ماه و اجرای برنامه‌های افطاری با کمک خیران و نیکوکاران و مؤسسات خیریه مبلغ ۶ میلیارد ریال جذب نقدی و ۴۲ میلیارد ریال مشارکت غیر نقدی که در مجموع ۴۸ میلیارد ریال می‌شود، جمع آوری شد.

وی با تاکید بر اینکه فطریه جمع‌آوری شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن در راستای دستگیری از نیازمندان واقعی هزینه می‌شود، عنوان کرد: مبالغ نقدی جمع آوری شده برای تأمین مایحتایج معلولان، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و همچنین آسیب دیدگان اجتماعی هزینه شده است.

محمدی فلاح در پایان ضمن قدردانی از همه مردم شریف استان البرز و نیکوکاران که با عمل به وظیفه اجتماعی خود دست بهزیستی را در رفع گوشه‌ای از نیازهای جامعه هدف گرفته‌اند، مطرح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و تنگناهای معیشتی خانواده‌های تحت پوشش همچنان نیازمند یاری خیران استان هستیم.

کد خبر 6086841

دیگر خبرها

  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان