Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:18:31 GMT

سازمان لیگ: پرسپولیس قهرمان سوپرجام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۸۸۶۵

سازمان لیگ: پرسپولیس قهرمان سوپرجام شد

هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران تصمیم گرفت در صورت قهرمانی یک تیم در هر دو جام لیگ برتر و جام حذفی، همین تیم بدون انجام مسابقه، قهرمان سوپرجام نیز اعلام شود.

به گزارش ورزش سه، قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی شایعات مختلفی را پیرامون سرنوشت سوپرجام امسال فوتبال ایران به وجود آورد. از مدتی پیش شنیده می شد که ممکن است این بازی برگزار نشود در حالی که طبق قوانین کشورهای مختلف، قاعدتا پرسپولیس باید به مصاف نایب قهرمان لیگ یا نایب قهرمان حذفی می رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نهایت هیئت رئیسه سازمان لیگ، امروز مصوب کرد که سوپرجام برگزار نشود و در سال های آتی هم اگر تیمی هر دو جام فوتبال کشور را به دست آورد، به صورت اتوماتیک قهرمان سوپرجام نیز به حساب خواهد آمد و دیگر مسابقه ای برگزار نمی شود.


این تصمیم عجیب در حالی تا دقایقی دیگر روی خروجی سایت سازمان لیگ قرار می گیرد، که برگزاری سوپرجام در سال های اخیر کلا حاشیه ساز بوده و دست مایه ای برای ایجاد حرف و حدیث های مختلف شده است. در طول فصولی که لیگ برتر ایران با عنوان حرفه ای برگزار شده، برقراری دیداری تحت عنوان سوپرجام، هیچ نظم خاصی نداشته و فقط در بعضی سال ها این بازی برگزار شده است. سوپرجام فصل گذشته نیز بین پرسپولیس و استقلال به جایی رسید که الان پرونده اش در دادگاه عالی ورزش قرار گرفته است.

پرسپولیس تهران سوپرجام ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها پرسپولیس تهران سوپرجام ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور در حال حاضر بیشتر از کریستیانو رونالدو با رئال مادرید قهرمانی لالیگا کسب کرده است. دیروز قهرمانی 36 رئال مسجل شد و به این ترتیب وینی توانست به سومین قهرمانی خود در لالیگا برسد که یکی بیشتر از کریستیانو رونالدو است.

کریستیانو علی‌رغم اینکه یکی از موفق‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید بوده، تنها دو بار موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا شد (2012 و 2017). بله، او چهار لیگ قهرمانان، سه جام باشگاه‌های جهان، سه سوپرجام اروپا، دو کوپا دل ری و دو سوپرجام اسپانیا را نیز با رئال کسب کرد.
وینی در سال‌های 2020، 2022 و 2024 توانسته با رئال قهرمان لالیگا شود. وینی همچنین یک لیگ قهرمانان، یک کوپا دل ری، دو سوپرجام اروپا، دو جام باشگاه‌های جهان و سه سوپرجام اسپانیا و در مجموع یازده جام با رئال کسب کرده در حالی که فقط 23 سال سن دارد. وینی می‌تواند امسال با رئال دومین لیگ قهرمانان خود را نیز فتح کند.

دیگر خبرها

  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان